[M]The Melody first progressive/club mix. (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

the-melody    posted on 02-01-2007 19:19
Hey mede members, hierbij weer mijn maandelijkse mix. Dit keer is het een progressive(134bpm) geworden met de laatste 2 nummer als commerciële club. Heb zelf al een foutje ontdekt namelijk het volume bij de overgang naar Never Ever.

Tracklist:
1. DJ Tiësto- Magik Journey
2. Leon Bolier ft. Elsa Hill- No Need To Come Back
3. Hammer & Benett-Language
4. Snow Patrol-Chasing Cars(Topher Jones & B Remix)
5. Way Out West-Don't Forget My(Guy Ehmetores remix)
6. Electro Prompt-Beside me(Gothek D.C. Remix)
7. Lens-Let The Light In
8. Tom Tom Le Chevalier ft. Anita Kelsey- Never Ever(housetrap extended mix)
9. Basto-Rock With You!

Link zit in de HMHappy, laughing

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by the-melody on 02-01-2007 @ 19:44:55 (23%)
Mod edit by Jorrit on 02-01-2007 21:03 (4%)

What do you think about [M]The Melody first progressive/club mix. ??

Vote :   

Yorick    posted on 02-01-2007 19:21
LUISTEREN:D
Steev    posted on 02-01-2007 19:23
GOGO ->>

[edit]

Het spijt me echt, maar ik snap niet dat je zo'n soort mix kan maken met zulke kwaliteits spullen. Je hebt potver***** zulke mooie spulen en je kan nog niet eens de simpelste beat gelijk aan elkaar stellen.  Als ik nu als voorbeeld neem, van nummer 8 naar nummer 9. Nummer 8 heeft echt al bekant geen beat meer wanneer 9 erin komt. Je presteert het om hem erineenkeer in te gooien. De snelheid van beide platen klopt voor geen meter en dit ga je pas aanpassen wanneer beide nummers bezig zijn, en dan hop nummer 8 eruit, niet zachtjes wegfaden of alle pots op 0 draaien.

Dat snap ik dan niet he, je hebt zulke mooie spullen, maar heb je deze gekocht omdat je geld teveel had, of omdat je toe was aan professionelere spullen? Ik weet het nu niet meer hoor...

Ik wil hier trouwens niet opscheppen over mezelf, want ik doe ook veel dingen fout. Maar ga heel veel oefenen, oefenen, en nog eens oefenen. Ik weet zeker dat je het dan beter gaat doen. Ik doe dit ook, en elke keer zie ik weer verbetering Winking my eye
User edit by Steev on 02-01-2007 @ 19:43:21 (100%)
Bastian    posted on 02-01-2007 19:24
Tjek it uit!
RenéKuppens    posted on 02-01-2007 19:27
FF tjekken

sjefkuh    posted on 02-01-2007 19:36
ff luisteree:P

de overgangen klinken soms een beetje verkeerd,, die laatste vooral van 8 naar 9. Ik vind het geen verkeerde mix maar je moet nog even oefen. Je hebt wel goede platen gebruikt vind ik. Ik mix zelf ook nog niet perfect maar ik ben ook nog goed aan het oefenen.
User edit by sjefkuh on 02-01-2007 @ 20:07:09 (100%)
the-melody    posted on 02-01-2007 19:51
Poster: Steev
GOGO ->>

[edit]

Het spijt me echt, maar ik snap niet dat je zo'n soort mix kan maken met zulke kwaliteits spullen. Je hebt potver***** zulke mooie spulen en je kan nog niet eens de simpelste beat gelijk aan elkaar stellen. Als ik nu als voorbeeld neem, van nummer 8 naar nummer 9. Nummer 8 heeft echt al bekant geen beat meer wanneer 9 erin komt. Je presteert het om hem erineenkeer in te gooien. De snelheid van beide platen klopt voor geen meter en dit ga je pas aanpassen wanneer beide nummers bezig zijn, en dan hop nummer 8 eruit, niet zachtjes wegfaden of alle pots op 0 draaien.

Dat snap ik dan niet he, je hebt zulke mooie spullen, maar heb je deze gekocht omdat je geld teveel had, of omdat je toe was aan professionelere spullen? Ik weet het nu niet meer hoor...

Ik wil hier trouwens niet opscheppen over mezelf, want ik doe ook veel dingen fout. Maar ga heel veel oefenen, oefenen, en nog eens oefenen. Ik weet zeker dat je het dan beter gaat doen. Ik doe dit ook, en elke keer zie ik weer verbetering Winking my eye
 Je mag je mening gevenHappy, laughing Maar, nummer 8 naar negen, never ever heeft dus wel nog een beat en als je even kritisch luisterd had je (volgens mij) wel gehoort dat de stem van never ever een pak lager is nadat ik bijde faders omlaag deed. Over het benden heb je gelijk, in het begin liep die gelijk maar gaf een duwtje aan de cd waardoor die helemaal verkeerd liep. Verder vind ik gewoon deze mix een van de betere en de overgangen vind ik opzich wel vrij goed, snap ik dan even niet... En sinds wanneer bepalen de spullen je mix kwaliteiten?Happy, laughing
User edit by the-melody on 02-01-2007 @ 19:52:32 (2%)
Progrezz    posted on 02-01-2007 19:56
toch maar eens luisteren

edit: krijg hem niet gedownload op je site, zie nergens een downloadknop staan :s
User edit by Progrezz on 02-01-2007 @ 20:01:27 (100%)
the-melody    posted on 02-01-2007 20:05
Poster: Progrezz
toch maar eens luisteren

edit: krijg hem niet gedownload op je site, zie nergens een downloadknop staan :s
 Hij speelt automatisch af als het goed isWinking my eye Met Quicktime en als het goed is ook met Windows media playerHappy, laughing
Reemz    posted on 02-01-2007 20:10
Downloaden!
Bastian    posted on 02-01-2007 20:11
mix net geluisterdHappy, laughing klinkt goed, lekkere tracks!
hier en daar wat ge 'klik klak' maar veel oefenen en het komt goed:D
ceesietopc    posted on 02-01-2007 20:13
Ik ga ook ff luisteren :D
Wout-r    posted on 02-01-2007 20:18
Even luisteren....
dancedimension    posted on 02-01-2007 20:27
luisteren maar

Progrezz    posted on 02-01-2007 20:33
Poster: the-melody
Hij speelt automatisch af als het goed isWinking my eye Met Quicktime en als het goed is ook met Windows media playerHappy, laughing

geen downloadlink dan?
the-melody    posted on 02-01-2007 20:35
NeenHappy, laughing Als je Itunes hebt kun je aboneer drukken en dan zo binnenhalen of ik wil hem gerust uploaden via rapidshare als je hem niet kunt downloadenHappy, laughing
robbert    posted on 02-01-2007 20:37
luisteren..
Reemz    posted on 02-01-2007 20:42
Nou heb hem is helemaal geluisterd en dit vind ik ervan:

Muziekkeuze is ok  ik vond alleen de laatste 2 nummers er niet echt bijhoren. Wat ik duidelijk miste in je mix was een climax naar wat ik noem "een uit me dak gaan moment".

Aan je manier van mixen zul je nog wel hard moeten werken want bijna bij alle overgangen liepen de beats uit elkaar.

Zorg dat de beats eerst gelijk staan voordat je een fader opengooit, daar worden je overgangen veel mooier van.
Twello    posted on 02-01-2007 20:46
ff kijken
the-melody    posted on 02-01-2007 20:46
Hmmmm ok thanks, wat ik raar vind is dat in mijn ogen de beats meestal gelijk staan en ik luister een dikke minuut voor en als ik de fader opengooi voel ik mij er achteraf niet lekker bij waardoor ik begin te benden en het helemaal in de soep loopt.... Oefening baart kunst zeggen zeHappy, laughing Bedankt voor de tip:D
dancedimension    posted on 02-01-2007 20:55
Zo.. net geluisterd, beetje snel en luisterend naar de overgangen, wat Steev al melde, ik vond het eigelijk eerlijk gezegt werkelijk niet klinken, de nummers zijn niet verkeerd maar de overgangen zijn zeker niet om over naar huis te schrijven, het lijkt ook echt wel als ik er naar luisteren dat je totaal geen gevoel voor ritme heb, je gooid de plaat gepitch klakkeloos er lijkwel in waardoor er totaal geen harmonie is tussen de overgaande nummers... en dan het opeens totaal wegvallen van het oude nummer, het loopt niet vloeiend en dat luisterd niet prettig... mja.. dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening en ik denk dat die ook wel een beetje gebasseerd zijn op de werkelijke "feiten" die ik te horen heb gekregen...
the-melody    posted on 02-01-2007 21:03
Hmmm ok bedankt, dan neem ik morgen maar eens een nieuw mixje op... Als deze dan zo bagger aanklinktHappy, laughing
Sammow    posted on 02-01-2007 21:30
we zullen maar eens luisteren Happy, laughing
Aemilius    posted on 02-01-2007 21:45
check check

the-melody    posted on 02-01-2007 21:54
Van mij mag dit topic dicht, er komt zo meteen een nieuwe aan.
_Ivan_    posted on 03-01-2007 00:41
check!
Feel&.Celebrate.Life!

232 Users online: 49 Guests (183 Unknown)
Pages generated today : 28.147
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.680.159