Ehm...
wulm99...
Een CDJ-1000mk2 is wel meteen een professionele cd-speler en we zaten bezig over beginnen met draaien in dit topic.
Maar goed, als je 14 jaar oud bent, zou ik eerst even heel goed nadenken wat je met je geld doet. Voor je het weet kies je iets waar je over tien jaar niets meer mee doet. Maar als je zeker weet dat DJen in je bloed zit, valt een CDJ-800 te overwegen.
Ik zou persoonlijk niet kunnen bedenken wat je thuis nou meer hebt aan een CDJ-1000mk2 ten opzichte van een CDJ-800. Hij heeft geen SD-card om cuepunten op te slaan, maar dat heb je thuis toch niet echt nodig. Hij heeft minder of geen instant starts, tja, maar of dat nou een ramp is? Ik vind het niet. Voor de rest zullen er nog wel dingen zijn. De CDJ-800 heeft misschien geen digital out of midi, maar ik kan me zelfs voorstellen dat je niet weet wat dat is en wat je ermee moet. Aan de andere kant, zoek je als 14-jarige dingen vaak op die je niet kent... Althans zo was ik dan.

Maar als je niet weet wat je ermee moet, wat moet je erdan mee?
Dus... Als ik jou was en moest kiezen, dan zou ik voor de CDJ-800 gaan. Maar kijk ook eens naar de Denon S-3000 en de Numark Axis 9, voordat je iets koopt. Zijn ook hele goede cd-spelers en wellicht passen ze beter bij je (en Pioneer is gewoon altijd duurder geweest, dus geld zou je ook nog besparen).