Bedankt voor je reactie!
Heeft iemand nog tips welke draaitafel te kopen? Ik ben er wel over uit dat ik dan een Direct Drive wil. Ongeveer in de prijsklasse van 150-25, of is dit te laag voor een Direct Drive?
Ook ben ik op zoek naar een leuke mixer, nog een goed voorstel?
mischien ligt het aan mij maar zie jij een DDTT voor 150??
op de site die lead gaf denk ik dat je eerder rond de 210?+ moet verwachten
Reloop RP-2000 MKIII silver
Direct drive draaitafel + element (Dr?'s Actie)
? 209,00 Incl. BTW (Adviesprijs: ? 235,00)
Gemini XL-500 II
Direct drive draaitafel, zonder element
? 209,00 Incl. BTW (Adviesprijs: ? 229,00)
DAP T-2000
turntable direct drive
? 195,00 Incl. BTW (Adviesprijs: ? 232,05)
Numark TT-1650
Direct Drive met element
? 209,00 Incl. BTW (Adviesprijs: ? 220,15)
Mischien een idee om naar een zaak te gaan die dit spul ook verkoopt zodat je kan vergelijken (hebbik wel gedaan bij conijn in eindhoven en nog een zaak in Den Bosch)
veel suc6 nog met zoeken
Sorry, typ fout, vanaf 150 euro tot 250 moet er staan.
-2 x BST direct drive draaitafels met 8% pitch control, incl slipmatten en naalden/elementen
-1 x 2 kanaals dj mixer met 2 voudige toonregeling per kanaal
-1 x DJ hoofdtelefoon
Wat vinden jullie hiervan, en wat zou jouw nummer 1, 2 en 3 zijn??
Bedankt!
Poster: TheSupercrab
Zou maar is kijken op new-line.nl naar het intermediate setje.. ben je meteen klaar en dan heb je ook wat! Heb em zelf ook thuis staan en ben dr zeer tevreden mee!
Poster: TheSupercrab
hmmm gemini 626 wordt vaak gezien als het instap mengpanel hoor. Zitten geen effecten op das waar.. maar die heb je toch niet nodig als je begint met draaien.. Veder heeft ie uitstekende EQ, Cue die wel reageert op veranderingen in EQ, faders zijn bes wel stevig.. Balanced output als je het nodig zou hebben, 3 kannels (woot!) en dat is voor die 130 euro die je dr voor betaald erg fijn. K geef toe dat dit mijn volgende upgrade word.. maar voor een beginner is dit een uitstekend mengpanel hoor!