Dj`s met een uitgebrachte Plaat @ Dj Resource (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RenéKuppens    posted on 01-01-2007 17:46
Hallo mensen,

ik vroeg me af zijn er hier Dj`s die al een plaatje hebben uitgebracht

en of hard bezig zijn en de goede weg op zijn geslagen

Brand los zou ik zeggen

Ik ben zelf ook hard bezig en heb ooit mijn nummer Activate op gestuurd.
Hier hebben ze toen gehoor aan gegeven..
Maar hier ben ik toen niet meer op verder gegaan en heb gezegd dat ik er nog veel aan wou doen..:D
User edit by RenéKuppens on 01-01-2007 @ 17:47:31 (12%)

What do you think about Dj`s met een uitgebrachte Plaat @ Dj Resource ??

Vote :   

LauW    posted on 01-01-2007 17:51
Wat bedoel je met ze hebben er gehoor aan gegeven?

Ik ben in onderhandeling om El Niño samen met nog een track uit te brengen op Big & Dirty, nog geen idee hoe dat gaat aflopen maar ik zie het positief in Happy, laughing
RenéKuppens    posted on 01-01-2007 18:02
Kijk White villa recordings

heeft gezegt wat ze er van vonden (John Marks)

hij zij wat ik kon veraderen en wat ik zeker moest houden

toen zij ik dat ik liever nog even door ging tot dat hij voor mijn gevoel perfect was.
en toen zij hij dat moet je zeker doen, en stuur hem dan nog maar een keer op Winking my eye
sjefkuh    posted on 01-01-2007 23:01
ik ben eigelijk ook wel benieuwd of er hier op djresource djs zijn die een plaat hebben uitgebracht:P
barthawk    posted on 01-01-2007 23:35
kzit momenteel nog in hetzelfde schuitje als lauw...kan er verder nog niet veel over zeggen...maar hoop eind februari/begin maart jullie meer te kunnen vertellen...
Bastian    posted on 01-01-2007 23:54
fosforic zit volgens mij ook op dit forum, die heeft ook aardig wat platen uitgebracht (vooral op strictly jump).
Bad Basz was opzich wel lekker plaatje, niet helemaal mijn stijl maar toch goed te doen!:D
RenéKuppens    posted on 02-01-2007 10:55
ik ga eens even wat info zoeken over fosforic
DrMando    posted on 04-01-2007 15:52
Ja ben ook wel is benieuwd ... let us know als er hier een celeb zit Happy, laughing

the-melody    posted on 04-01-2007 15:53
Jerrz heeft toch al nummers uitgebracht? Op beatport e.d staan ze toch.
Lukaz    posted on 04-01-2007 16:00
idd..   heerlijke plaat Happy, laughing 

RenéKuppens    posted on 04-01-2007 19:02
Hier heb ik al naar geluistert

ik vind het knap van hem dat hij het zo ver heeft weten schoppen:D
jerzz    posted on 04-01-2007 21:37
DankuDanku Happy, laughing

Ach Inmiddels ben ik al meer dan 12 jaar aan het produceren dus dan `mag` het wel eens toch

Een vinylrelease is er tot nu toe nog nooit van gekomen, maar laten we eens kijken wat 2007 voor me in petto heeft. In de techno is het sowieso vaak lastig om voet aan wal te krijgen. Het is echt een besloten wereldje. Maar als je eenmaal een beetje naam heb gemaakt komt het vanzelf wel goed.
Daarnaast ben ik nooit echt bezig geweest met demoos rondsturen. Aangezien ik uit de netlabelscene kom en die nog steeds volop support heb ik er wel vertrouwen in dat mijn freaky style zal gaan worden opgepikt.
Vaak moet ik lachen om mensen die net bezig zijn en dan al denken dat ze maar even snel een releasje kunnen doen op een of ander label. Er zullen best labels zijn die met dat soort mensen in zee gaan vanuit commercieel oogpunt. Maar daar werk ik niet aan mee...

Progrezz    posted on 04-01-2007 22:02
het hoeven niet altijd oude rotten te zijn, kijk maar naar nathan fake en james holden, waren 19 jaar met hun eerste grote release (meen ik toch)

ken ook nog een gast uit hasselt die zen eigen plaat uit heeft op zen eigen net gestarte label

http://home.scarlet.be/webspace/wantedmusic/media.html
jerzz    posted on 05-01-2007 00:36
Ja ik heb er ook over lopen denken m`n eigen label te starten, maar aangezien de huidige markt niet echt meer je-van-het is toch maar besloten alle info die ik heb verzameld te bewaren totdat de markt weer aantrekt. (zie oa faillissement Intergroove)
Allerlei bronnen die ik raadpleeg hebben mij voorlopig af geraden om zelf vinyl te gaan releasen; laten we hopen dat de markt weer snel gaan aantrekken Winking my eye

User edit by jerzz on 05-01-2007 @ 00:36:36 (2%)
LauW    posted on 05-01-2007 10:23
Ja die wantedmusic bood mij ook een contract aan, maar ik heb woensdag een gesprek bij een ander label wat ik toch iets meer zie zitten.

Overgens, Don Diablo was dacht ik 15 toen die z'n eerste contract kreeg en Hardwell ook iets van 16 best jong
User edit by LauW on 05-01-2007 @ 10:25:39 (84%)
RenéKuppens    posted on 05-01-2007 10:33
Poster: LauW
Ja die wantedmusic bood mij ook een contract aan, maar ik heb woensdag een gesprek bij een ander label wat ik toch iets meer zie zitten.

Overgens, Don Diablo was dacht ik 15 toen die z'n eerste contract kreeg en Hardwell ook iets van 16 best jong

John Marks was 12 Toen hij zijn eerste productie op de markt bracht...:P

alleen was het wel een remix maar toch:D
Wout-r    posted on 05-01-2007 10:36
Poster: LauW
Hardwell ook iets van 16 best jong

Ken jij Hardwell? Die werkt toch samen met Franky Rizardo (bij Soca Funk).
Franky Rizardo is weer een bekende van mij Happy, laughing
RenéKuppens    posted on 05-01-2007 10:40
Ik Heb net mijn Nummer Dj RK - Activate (mix 5)
doorgestuurt en die wodt nou geluistert:D

Edit..

Het is een goede plaat lekkere melodie
alleen moet ik de beats wat uitgebrijder maken...
en moet ik er meer een verhaal van maken was de tip:D

en dan moest ik hem zeker nog een keer sturen:D
User edit by RenéKuppens on 05-01-2007 @ 11:05:23 (100%)
lrfist    posted on 05-01-2007 12:38
@RK: moet ik hem eens remixen misschien? :P
RenéKuppens    posted on 05-01-2007 13:46
Poster: lrfist
@RK: moet ik hem eens remixen misschien? :P

Dat kan ik zelf nog wel en als ie klaar is mag je hem meschien wel eens remixen:P
_Ivan_    posted on 05-01-2007 21:19
Poster: Dj-RK

Dat kan ik zelf nog wel en als ie klaar is mag je hem meschien wel eens remixen:P

Dat john marks even jou nummertje beoordeeld... pff je zult maar 10000 van die nummers toegestuurd krijgen elke dag... btw staat je nummer ergens hier online zodat we hem eens kunnen luisteren? je hebt me wel nieuwschierig gemaakt, vooral om dat een van de grote jongens je nummer redelijk goed vindHappy, laughing
Feel&.Celebrate.Life!
RenéKuppens    posted on 05-01-2007 21:53
Hij zal wel veel nummers moeten beoordelen op een dag

maar hij vroeg me zelf of ik activate nog veradert had want hij had mix2 al ooit gehoort en nu ben ik bij mix 5 en na de tips van hem met mix 6 bezig...

Verder is hij smorgens vaak online en in de vakantie kan ik dan goed tegen hem praten en deskundig advies vragen:D wat heb ik toch een gelukWinking my eye
Als mix 6 Klaar is zal ik hem zeker een keer online zetten
User edit by RenéKuppens on 05-01-2007 @ 21:53:33 (16%)
RenéKuppens    posted on 03-05-2007 13:10
Nou een paar manden later

Mijn vraag hoe is het afgelopen met Lauw?

Met mij gaat het sinds ik met Ableton werk super..

Mijn nieuwe Nummer Rock This Music is onder weg kijken wat ze daar van vinden..

Activate is nooit wat geworden ik kon er niet meer uitkrijgen..
Lawrenz    posted on 03-05-2007 13:28
Zo zo, ik ga ook maar weer is verder met m'n trance nummer en is opsturen als ik dit allemaal lees

quote:
Poster: Dj-RK
Mijn nieuwe Nummer Rock This Music is onder weg kijken wat ze daar van vinden..

Activate is nooit wat geworden ik kon er niet meer uitkrijgen..

Jammer dat Activate niks werd, zou je hem online kunnen zetten? Ben wel benieuwd geworden eigenlijk
barthawk    posted on 03-05-2007 13:40
haha helemaal vergeten gasten...mijn tracks zijn nu o.a. te koop bij armadadownloads, juno. audiojelly e.d. heb wat tracks & remixen gemaakt voor nine 73 recordings uit the US and A.(klein progressive/trance label) 
RenéKuppens    posted on 03-05-2007 13:41
Ik heb net even een Demo gemaakt van ROCK THIS MUSIC

staat hier op DJ R

218 Users online: 123 Guests (95 Unknown)
Pages generated today : 17.099
Most visitors online this month : 378
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.136.065