A Bit Whoomp (Gregor Salto Mashup)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Cyrille    posted on 30-12-2006 01:13
Switch vs TagTeam - A Bit Whoomp (Gregor Salto Mashup)

Of deze plaat uitkomt weet ik niet, maar wil m graag snel hebben.
Kan iemand mij aan een mp3tje helpen totdat de plaat te koop is?

*of mij vertellen waar hij te downloaden is.. op dance-tunes.com heb ik hem bijv. nog niet gezien.

Alvast bedankt!

What do you think about A Bit Whoomp (Gregor Salto Mashup) ??

Vote :   

Jorrit    posted on 30-12-2006 12:15
Ik denk niet dat de plaat uitkomt, en aan illegaal Mp3'tjes verspreiden doen we hier niet zoals je inmiddels weet.

Vaak komen mashups als deze niet uit, ik schat de kans ook klein dat deze uitkomt... zal wel weer een mashup voor eigen gebruik van meneer Salto wezen.

Jelmer    posted on 30-12-2006 12:54
Je kan het beste een liveset opnemen en dan de track namaken onder je eigen naam. Dat hoort zo bij tracks van Gregor Salto.
sonik    posted on 30-12-2006 13:23
Poster: Jelmer
Je kan het beste een liveset opnemen en dan de track namaken onder je eigen naam. Dat hoort zo bij tracks van Gregor Salto.

Rukker...
Cyrille    posted on 30-12-2006 13:49
Poster: Jorrit
Ik denk niet dat de plaat uitkomt, en aan illegaal Mp3'tjes verspreiden doen we hier niet zoals je inmiddels weet.

Ik vraag ook niet om illegale mp3'tjes.

Poster: Jelmer

Heb in m'n musicplayer op hyves dat nummer al staan.. kan het daar uit knippen ja

Maar mocht iemand iets meer weten over deze plaat, ik hoor het graag!

Steev    posted on 30-12-2006 13:56
Oei oei, als je wat meer hiervanaf weet, laat het mij dan ook weten plz :D:D

[edit]

btw, ik weet niet of dit weer een mix is van Switch - a bit patchy? Ik heb daar wel de erik prydz remix van Winking my eye
User edit by Steev on 30-12-2006 @ 14:06:16 (100%)
Jorrit    posted on 30-12-2006 15:18
Ik vraag ook niet om illegale mp3'tjes.

kan het daar uit knippen ja

En je denkt dat Gregor's bedoeling was om die track op hyves te zetten zodat ze hem weg konden knippen? Denk je dat dat legaal is?
lrfist    posted on 30-12-2006 16:58
slechts een oplossing met meneer gregor hé:
maak de remix zelf! :P

ik vind niet dat je hem moet beginnen cutten enzo, neenee laat hem maar zijn exclusieve remix.
Cyrille    posted on 30-12-2006 18:17
Poster: Jorrit
En je denkt dat Gregor's bedoeling was om die track op hyves te zetten zodat ze hem weg konden knippen? Denk je dat dat legaal is?

Je denkt toch niet dat dat een serieuze reactie was. Tuurlyk ga ik geen 2 minuten durende demo-tracks uit een hyves-muziek-player knippen. Die zet ik er niet voor niks achter.

Waar ik dus om vroeg was of iemand mij aan die plaat, mp3, gegevens, etc. kon helpen. Reacties dáárop hoor ik graag! Thnx!

lrfist    posted on 30-12-2006 19:38
zoals eerder gezegd, waarschijnlijk niet, want het gaat over gregor.
die wilt die tracks exclusief voor zijn eigen setjes houden (en daar heeft hij alle recht toe)

Als je het deel van "rukkers" hebt gelezen, weet je dat hij zoiets (hoogstwaarschijnlijk) niet zal uitbrengen.
LauW    posted on 30-12-2006 20:11
Zoals alszoveel mashup's/edits tegenwoordig word ook deze niet gereleased. Dus als je hem echt wil, gewoon zelf namaken als de vocal ergens te vinden is..
Stephan_    posted on 30-12-2006 23:29
Mash-ups zjn voor rukkers

This is an old Topic

No new postings for 6.845 days.
 Post CommentThat would be 228.2 months
or a whopping 18.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

231 Users online: 47 Guests (184 Unknown)
Pages generated today : 29.087
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.681.099