Nieuw jaar, nieuwe layout
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

lrfist    posted on 30-12-2006 00:01
Ik doe duchtig mee met de rage Happy, laughing
mijn nieuwe layout
mijn oude layout

nog suggesties?

What do you think about Nieuw jaar, nieuwe layout ??

Vote :   

the-melody    posted on 30-12-2006 00:06
Hehehehe iedereen gaat voor een nieuwe lay out?:D

Je lay out is beter, enkel wat mager, misschien langs de zijkanten nog wat invoegen? Voor de rest vind ik hem goed, kleuren passen goed bij elkaarHappy, laughing De volgorde van je pagina's vind ik persoonlijk maar wat warrig. Ik ben voor het princiepe: eerst: Home, dan Biografie daarachter eventueel discografie dan contact en dan al het overige..Happy, laughing
User edit by the-melody on 30-12-2006 @ 00:12:57 (96%)
Reind    posted on 30-12-2006 01:57
Leuk zo'n nieuwe lay out die compleet verkeerd geschaald word als je op een 21" breedbeeld tft zit te browsen.... Winking my eye
lrfist    posted on 30-12-2006 02:20
Poster: Reind
Leuk zo'n nieuwe lay out die compleet verkeerd geschaald word als je op een 21" breedbeeld tft zit te browsen.... Winking my eye

lap, daar had ik schrik voor... kan je ff een printscreen nemen? dan ga ik er aan werken...
ceesietopc    posted on 30-12-2006 10:44
Tsja.. ik vind je menu niet zo mooi, maar dat is een kwestie van smaak. Ik zou eerder zoiets doen:

a:hover {text-decoration: overline underline; color: #CCCCCC;}
a {text-decoration: none; color: #CCCCCC;}

En dan die streepjes tussen de kopjes laten staan.
Ik zou de dingetjes aan de zijkant niet helemaal naar wit laten gaan, maar tot bijv. de grijs die je als achtergrond bij je text gebruikt.

Voor de rest een mooie site!
Reemz    posted on 30-12-2006 12:46
Opzich is de opmaak nagenoeg hetzelfde gebleven als ik mij niet vergis. De header vind ik naar mijn mening wat te donker en oogt op die manier wat saai.

Ik zou ook een andere lettertype kiezen dan de standaard times new roman.

Hij is gelukkig wel reclame vrij en dat is zeker beter en oogt professioneler.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
lrfist    posted on 30-12-2006 17:04
Poster: Reemz
Opzich is de opmaak nagenoeg hetzelfde gebleven als ik mij niet vergis. De header vind ik naar mijn mening wat te donker en oogt op die manier wat saai.

Ik zou ook een andere lettertype kiezen dan de standaard times new roman.

Hij is gelukkig wel reclame vrij en dat is zeker beter en oogt professioneler.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

opmaak idd: frame links rechts boven en onder. dan blijft er in het midden nog iets over. ik hou van die opmaak Happy, laughing
ik ga de header proberen wat lichter te maken en voor het lettertype zal ik ook nog iets proberen te vinden.

wat betreft de reclame... erstaat recht in het midden toch maar mooi stanton geplaatst :P heb dat proberen wegeditten, maar dat lukt mij dus niet echt goed Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 6.735 days.
 Post CommentThat would be 224.5 months
or a whopping 18.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

68 Users online: 5 Guests (63 Unknown)
Pages generated today : 2.585
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.556.837