Tsja.. dat iedereen bepaalde wensen heeft op het gebied van DJ gear, is mij wel duidelijk. En die wensen zijn ook goed te begrijpen.
Maar wat is voor jullie nou de ideale PA? Noem gerust een paar mogelijkheden, afhankelijk van de plaats/situatie waar je draait.
Ik denk aan zoiets (maar ik heb echt geen idee wat er voor de rest is). klein feestje: twee keer Lem topjes + Lem subjes Middelgroot: HK audio Deacon Groot: Dynacord Cobra2 of in een heel extreem geval Dynacord Cobra4.
Zoals ik al zei: Ik heb geen idee wat er voor de rest is, en wat echt de legendes zijn op audio gebied. (merken types etc). Ben benieuwd!
What do you think about De ideale PA voor jou ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Met mijn DJM 800 en RMX 40 draai ik eigenlijk nooit in het rood. Die vboscen zijn echt ubergeil daar bij Qlimax
Party Sensations. Excellence in entertainment.
This is an old Topic
No new postings for 5.630 days. Post CommentThat would be 187.7 months or a whopping 15.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.