Ik probeer mijn avatar te veranderen, maar zodra ik upload doe in mijn profiel verandert er niets.
What do you think about Avatar veranderen lukt niet. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
klopt heb ik ook gehad. Je moet even je pagina een paar keer refreshen. Als het dan niet lukt moet je even afmelden van de pagina, even naar google gaan ofzo, en vervolgens weer inloggen. Dan moet het als het goed is zijn veranderd.
Ik had hier al eens een topic over gemaakt, die is er ook nog steeds. K'kan hem zo niet vinden.
Hij doet het. PC even gerestart. CTRL+ F5 had inderdaad misschien ook gewerkt maar daar had ik even niet aan gedacht.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.