Vuurwerk... (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Vuurwerk voor mij:

-Leuk, ieder jaar even lekker knallen
-Ik stop er mee, ik vind er niks meer aan
-Nooit iets aan gevonden

Voting is only possible for our Members
RenéKuppens    posted on 29-12-2006 15:40
Hallo mensen het is bijna O&N

En bij O&N hoort natuurlijk vuurwerk..
Hoe denken jullie hier over?
Kopen jullie vuurwerk of stoppen jullie je geld ergens anders in, Muziek bijvoorbeeld.

Ik koop ieder jaar een beetje, gewoon om overdag wat aftesteken en s'avonds  lekker naar andere mensen hoe die het zware vuurwerk de lucht in schieten.:D
User edit by RenéKuppens on 02-01-2007 @ 18:27:11 (13%)

What do you think about Vuurwerk... ??

Vote :   

Lead    posted on 01-01-2007 17:51
Ik had dit jaar 3 potjes van het zwaardere kaliber gehaald... beter dan een pakket met van die kleine dingen erin... Moet zeggen dat het me alles meeviel dit jaar. Vuurwerk was duidelijk van betere kwaliteit dan anders.... allleen jammer dat we net om kwart over 12 een bui over ons heen kregen...
Let the BASS be louder
Jorrit    posted on 01-01-2007 18:17
ging wel heel hard.. en zag eruit als een Napalm inslag.. (die je normaal alleen op tv ziet)

Volgens mij kijk jij echt te veel tv
(ps. een lawinepijl die eruit ziet als een napalm inslag, daar gaat iets mis...)
DNR    posted on 01-01-2007 19:43
@ jorrit

ik denk dat laidback die mortier bedoelde die in het bushokje ontplofte Winking my eye
Jorrit    posted on 01-01-2007 20:04
dan nog, dat lijkt me niet echt te vergelijken met een napalm-strike :P
Yorick    posted on 01-01-2007 20:22
haha gister helemaal geen vuurwerk afgestoken:D moets draaien van 1 tot 7 :P lag dus half 9 op bed en ging er 1 uur weer uit:P
Decom    posted on 02-01-2007 01:26
Ik vind alleen dat destructieve illigale vuurwerk mooi :P Ben alleen wel blij dat de mensen die dat hebben beperkt zijn.
ceesietopc    posted on 02-01-2007 10:42
Poster: dj-nick

ja, maar het was niet zijn eigen auto die de lucht in ging

Ow. dan ist wel minder vet :P

@decom
Ik ken er wel meer van dat soort.. die sparen het hele jaar om maar lekker veel belgisch vuurwerk te kunnen kopen. Best ziek eigenlijk. Die sparen echt zoveel mogelijk, en knallen het dan in 2 dagen op
DJMixing    posted on 02-01-2007 11:04
Zoveel geef ik niet uit, rond de 30 a 40 euro. Meestal gewoon een pakket, 1 meter pakket, of family packet ofzo...gewoon een paar redelijke potjes zitten erin, niet veel bijzonders. 600 rotjes gekocht :P en 100 grondbloemetjes, babypijltjes 1 pak en verder niks (oh ja nog een paar vlinders :P)
Ft    posted on 02-01-2007 16:12
Dit was mijn laatste jaar dat ik vuurwerk stookte... vond er geen flikker meer aan... Ook nooit geweten dan van die kleine fluitpijltjes ook konden knallen (in me focking hand :P) Geloof me: daar schrik je wel van!...
DNR    posted on 02-01-2007 16:20
had ik ook last van dat van die fluitpijltjes knalde..

ik zet zo'n bosje met 12 van die dinge in de grond steek het aan en opeens een knal:S vorig jaar ook gehad met een wondertol die in mn hand onplofte:P
Decom    posted on 02-01-2007 16:28
Poster: ceesietopc

@decom
Ik ken er wel meer van dat soort.. die sparen het hele jaar om maar lekker veel belgisch vuurwerk te kunnen kopen. Best ziek eigenlijk. Die sparen echt zoveel mogelijk, en knallen het dan in 2 dagen op

Ik geef dr zelf geen 1ne poepmagneet aan uit maar ik heb van die vrienden die dat dus wel doen :P (ook geen extreme bedragen hoor) en als ze dan iets opblazen kan ik daar meestal wel om lachen... dit jaar hebben we met een italiaanse bom (ofzoiets) de restanten van onze gourmette de lucht in geblazen.
Wout-r    posted on 02-01-2007 20:13
Wij gingen eerst met van die fluitpijltjes een gevecht houden :D Met een pvc buis en daar dan zo'n pijltje in doen en dan aansteken :P
DNR    posted on 02-01-2007 20:16
ik een thunderking XXL in een put:P die dinge gaan echt fucking hard.. deksel eruit:P

ook in een verkeersbord gedaan:P komen er van die fietsers langs en zegge is dat alles. t was gwoon eerst de knal dat ie gelanceerd werd. daarna die grote knal, ze waren geleik stil :P:D
ceesietopc    posted on 02-01-2007 20:18
Poster: Decom

Ik geef dr zelf geen 1ne poepmagneet aan uit maar ik heb van die vrienden die dat dus wel doen :P (ook geen extreme bedragen hoor) en als ze dan iets opblazen kan ik daar meestal wel om lachen... dit jaar hebben we met een italiaanse bom (ofzoiets) de restanten van onze gourmette de lucht in geblazen.

Zolang je je eigen shit opblaast, heb ik er geen problemen mee (niemand trouwens) Winking my eye

@wout-r
Tssk.. gevaarlijjk (maar wel dikke fun :P)

@Dnr
Tsja.. harde knal is mooi ey, maar alles kapot. Klinkt beetje pa-weet-het-allemaal-beter, maarja.. ik zie de lol ervan niet in.
Wout-r    posted on 02-01-2007 20:22

@wout-r
Tssk.. gevaarlijjk (maar wel dikke fun :P)

Valt best mee,, als je een beetje oplet Winking my eye
ceesietopc    posted on 02-01-2007 20:26
Ik denk dan altijd gelijk aan mezelf met een baby pijl in me oog.
Doet me denkken aan de geenstijl feauteauf*ck (of hoe ze het daar ook schrijven):
Fotofuck
Wout-r    posted on 02-01-2007 20:31
Ik denk dan altijd gelijk aan mezelf met een baby pijl in me oog.
Doet me denkken aan de geenstijl feauteauf*ck (of hoe ze het daar ook schrijven):
Fotofuck

Hahaha,, had ik nog niet gezien die foto's.... gelukkig heb ik mn vingers nog allemaal!
Laidback    posted on 03-01-2007 00:57
Poster: Jorrit

Volgens mij kijk jij echt te veel tv
(ps. een lawinepijl die eruit ziet als een napalm inslag, daar gaat iets mis...)

was een Mortier die eruit zag als Napalm..
moest anders hoog in de lucht een Ontiegelijk Flowerbed Voorstellen..

lawine pijl ging gewoon de lucht in :P

This is an old Topic

No new postings for 6.821 days.
 Post CommentThat would be 227.4 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

406 Users online: 314 Guests (92 Unknown)
Pages generated today : 44.148
Most visitors online this month : 542
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.251.148