Vuurwerk... (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Vuurwerk voor mij:

-Leuk, ieder jaar even lekker knallen
-Ik stop er mee, ik vind er niks meer aan
-Nooit iets aan gevonden

Voting is only possible for our Members
RenéKuppens    posted on 29-12-2006 15:40
Hallo mensen het is bijna O&N

En bij O&N hoort natuurlijk vuurwerk..
Hoe denken jullie hier over?
Kopen jullie vuurwerk of stoppen jullie je geld ergens anders in, Muziek bijvoorbeeld.

Ik koop ieder jaar een beetje, gewoon om overdag wat aftesteken en s'avonds  lekker naar andere mensen hoe die het zware vuurwerk de lucht in schieten.:D
User edit by RenéKuppens on 02-01-2007 @ 18:27:11 (13%)

What do you think about Vuurwerk... ??

Vote :   

ccc    posted on 31-12-2006 16:50
Ik heb toch wel een beetje spijt dat ik niet even snel naar belgie ben gereden gisteren :P
sjefkuh    posted on 31-12-2006 17:03
hier in budel is net een heg afgebrand..
lrfist    posted on 31-12-2006 17:04
dat wou ik nog vragen... gaan jullie nog vuurwerk afsteken met die rukwinden? kans op incidentjes vergroot redelijk hard hé Happy, laughing
sjefkuh    posted on 31-12-2006 17:09
jah idd,, ze hadden nog geluk gehad dat het heeft geregend anders was waarschijnlijk de hele heg afgebrand..
Klonic    posted on 31-12-2006 17:27
Vorig jaar een sier pakketje gekocht en het viel me erg tegen. Ik ga mijn geld niet meer (indirect) verbranden, koop wel een plaat ofso, of ik geef het WNF wat geld, mag ook wel trouwens aangezien we met zijn allen een beetje CO2 de lucht in pompen met O&N.
Blast    posted on 31-12-2006 18:04
Misschien dat een van jullie even dapper is als deze gast

Klik

User edit by Blast on 31-12-2006 @ 18:04:44 (50%)
Lukaz    posted on 31-12-2006 18:06
geen vuurwerk voor mij dit jaar Happy, laughing  mooi geld opgespaartHappy, laughing
op een slof babypijltjes na dan om gewoon ff te auwhoerenWinking my eye
ccc    posted on 31-12-2006 19:02
Poster: Blast

Klik

Het lijkt erop dat hij bij meerdere mensen in de smaak valt het filmpje. Ik heb nu al 3 verschillende remixes van het filmpje gezien.
the-melody    posted on 31-12-2006 20:30
Poster: Blast

Klik

He die heb je van mij!:p
ceesietopc    posted on 31-12-2006 23:52
Pff.. dat vuurwerk is echt niks dit jaar. Soms gewoon slechte kwaliteit, maar ook die wind Unhappy De helft van de pijlen gaat niet goed, mortieren waaien om, rotjes waaien weg.. echt weggegooid geld. Aanstekers kan je vergeten, aansteeklont vergeten te kopen (dom dom dom), en ik rook niet (blazen in de punt van een sigaar werkt niet Unhappy)

Die kwaliteit is ook eng trouwens.. Ik heb nu iets van 20 grondbloemetjes afgestoken, en er zijn er 2 geknald. En dan zeggen ze dat die belgische shit van slechte kwaliteit is.
RenéKuppens    posted on 01-01-2007 01:09
Zo zit nu net over de grens met belgie hier SAAI daar VET maar wel weinig:d
DNR    posted on 01-01-2007 01:10
ik vond het vuurwerk dit jaar super! die 500 gram potten zijn egt vet (sommige he:P)

hele dag vuurwerk afgestoken en nu zo lam als een kikker:p

die 100.000 rollen zijn trouwens ook super alleen jammer dat er geen eindbom aan zit. 

en iedereen: GELUKKIG NIEUWJAAR!!!
ceesietopc    posted on 01-01-2007 01:24
Uiteindelijk is dde wind nog wel veel minder geworden, dus toch een vette vuurwerk avond... :D

Ik heb geen dure dingen als potten, gewoon het simpele spul + wat pijlen!
ccc    posted on 01-01-2007 03:35
Zo ben ik ook weer thuis.
Hier heeft het de hele avond geknalt alsof er bomaanslagen waren. Echt abnormaal.
Opeens licht de hemel op. Heftige flits en paar seconden daarna een knal, nou laat ik zeggen een gebulder. En ik overdrijf niet. We stonden met 20 man buiten met een verbaasd gezicht. En dit tot zo'n 20 keer toe.
DJ_IVI-R    posted on 01-01-2007 07:39
daarstraks hier in Antwerpen, vuurpijl in auto, auto in brand..

tof hoor.. stel je eens voor dat het jou wagen zuo zijn

ik vind het allemaal overdreven, voor mij hoeft het niet!

om dan nog maar te zwijgen over al die mensen die per jaar met brandwonden binnenkomen op de spoed..
www.nikan.be
Blast    posted on 01-01-2007 11:09
Bij ons was het vuurwerk wel mooi, net als verleden jaar Alleen was er een zo'n jochie die een vuurpijl onder een boom afstakDat was niet zo slim, want die pijl boog af richting de toeschouwers en vlak boven het hoofd: KABOEM. Nogal link. Maar het wa wel de moeite waard om de straat op te gaan.
Ik hoop dat er verder geen ongelukken zijn gebeurd bij jullie.
dj-nick    posted on 01-01-2007 11:59
iedereen gelukkig nieuwjaar en een gezond en sucsesvol 2007,

bij mij in de straat is ook een auto in de fik gevlogen omdat een buurman een illigale weet-niet-hoevee-klapper af wilde steken, maar die ging maar tot de helft af, wat probeert hij benzine erover en zo aanstkeken gevolg: kaboem een grote steek vlam
Rens    posted on 01-01-2007 12:17
Bij ons was het vuurwerk ook echt mooi. We wonen in een vrijstaand huis tussen een hele hoop weilanden (je kunt ongeveer 180 graden 'rondom' je heen kijken. Wij konden dus de hele 'skyline' van Roermond zien :D, toch wel vet. En verder, er is hier gelukkig niets mis gegaan, behalve dat een vriend van mij een rotje aan een lantaarnpaal vastbond en mij niet waarschuwde dat die daar hing, dus er gaat op oorhoogte een halve meter van mij af een rotje af. Mijn oren piepten toen toch wel ff :omg:

Owja, heb toch wel een behoorlijke kater vandaag

Happy newyear Winking my eye
User edit by Rens on 01-01-2007 @ 12:18:28 (10%)
sjefkuh    posted on 01-01-2007 12:35
hier was het siervuurwerk 's avonds ook mooi,, veel meer als andere jaren. :D
Wout-r    posted on 01-01-2007 13:05
Bij ons ging er iets mis met een sierpot, en toen stonden ik en 2 vrienden van me midden in een sierboeket! Dat was wel ff schrikken, maja verder geen letsel oid :D
ceesietopc    posted on 01-01-2007 15:55
Poster: dj-nick
iedereen gelukkig nieuwjaar en een gezond en sucsesvol 2007,

bij mij in de straat is ook een auto in de fik gevlogen omdat een buurman een illigale weet-niet-hoevee-klapper af wilde steken, maar die ging maar tot de helft af, wat probeert hij benzine erover en zo aanstkeken gevolg: kaboem een grote steek vlam

Ik zou bijna zeggen: die verdient het gewoon...

Ongelukken gebeuren elk jaar, dat is echt het grote nadeel aan oud en nieuw. Een ook al doe je netjes wat er op de verpakking staat, het kan nog mis gaan. Dat was bij ons bij zo'n Flower Thunder. Ver weg neer gezet, aangestoken, ver weg gaan staan: valt ie om door de wind. Dat ding knalde via het been van mijn nichtje, tegen de muur waar ie keihard knalde. (mooiste knal van de avond).. Zeer gevaarlijk...
dj-nick    posted on 01-01-2007 16:27
Poster: ceesietopc

Ik zou bijna zeggen: die verdient het gewoon...

ja, maar het was niet zijn eigen auto die de lucht in ging
HouseArrest    posted on 01-01-2007 16:38
Poster: DNR
die 100.000 rollen zijn trouwens ook super alleen jammer dat er geen eindbom aan zit.

Zelf maken van een paar chinese vlinders er aan :P

Ik ben trouwens ook weer thuis, ofja weer wakker. Was vanmorgen 9 uur thuis. Moest draaien bij mijn recidensie tot 6.30. Daarna opgeruimd met al het personeel en daarna met z'n allen, ook de uitsmijters nog een paar raketjes achterover gedronken
(afterparty van het personeel )

Terelax
User edit by HouseArrest on 01-01-2007 @ 16:51:55 (11%)
Laidback    posted on 01-01-2007 16:40
woei.. het waaide wel hard hier gister..
de lawine pijlen gingen Sideways de lucht in :P
er vloog zomaar een dikke "illigale""  mortier een bushokkie in..
Iedereen op de tippel :P
BOEM.. een Bushokje met effect..
ging wel heel hard.. en zag eruit als een Napalm inslag.. (die je normaal alleen op tv ziet)
verder nog een 30 kerstbomen die in de fik gingen..
groepje jongeren die ong. 500 Spaanse Vlinders hadden..
Klappen alla Mascléta.
Bagdatje spelen dus :P stoerrr
RenéKuppens    posted on 01-01-2007 17:40
zo vandaag de laaste beetjes nog ff weg stoken en dan tot volgend jaar:P

395 Users online: 314 Guests (81 Unknown)
Pages generated today : 48.602
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.316.575