Poster: dj-nick
ik heb belgisch vuurwerk maar dat het gevaarlijker is vind ik nergens op slaan,
soms vind ik het nog veiliger dan uit nederland.
en natuurlijk is het mooier en harder ( mijn mening )
Poster: ceesietopc
Je wil de lont van vuurwerk gaan vervangen? Tsja.. dat is wel gevaarlijk or.
Zo van:
Hij doet het niet, terwijl het lontje wel helemaal op is.
Ik zal em wel niet goed vast gemaakt hebben, ff kijken en n nieuwe erin stoppen.
BOEM
Of vergis ik me hierin
Poster: Blast
Ohja vergeten, wij hebben sterretjesZo nu jullie weer
Poster: Nvie
Wij waxinelichtjes
ik haal wel vuurwerk.. voor ongeveer 75 euro. dit vind ik eigenlijk al veel maar ik heb het er dit jaar wel voor over... en voor dat geld heb je hierzo aardig wat vuurwerk want je hebt hier een heel goedkope winkelmet een happyhour waar je alles voor half geld hebt, dus daar ga ik met 40 euro naartoe en dan kan ik dus eigenlijk voor 80 euro kopen
quote: |
Poster: PatrickBeuken Als die koptelefoon iets niet heeft is het wel bas... daar staat dat ding bekend om: hij haalt geen erg hoge volumes en is niet sterk in het laag. Dat neemt niet weg dat t gewoon een lekkere koptelefoon is... lekker licht, klein, vrijwel onbreekbaar en fijne kabel met clip. |
Zo van:
Ik zal em wel niet goed vast gemaakt hebben, ff kijken en n nieuwe erin stoppen.
BOEM
Of vergis ik me hierin
Zo van:
BOEM
Of vergis ik me hierin
Poster: Twello
maar het is toch ook zowiezo niet de bedoeling dat je het een 2e keer afsteekt dus met eigen lont of zonder het is zowiezo fout
Poster: dj_jr
hier ook grote knallen heb ik nog niet gehoord
ga zo bij me vriendin film kijken ( naja zij film kijken ik slapen:P ben een beetje moe)