Nu zijn de SynQ's aangesloten via de line in ingang. En je voelt hem al aankomen de denon's moeten ook via de line in aangesloten worden dus kom ik 1 line in ingang te kort.
Ik zou de SynQ's via de phono aan kunnen sluiten maar ik doe dat liever niet want dan moet ik weer gaan aarden en dan krijg je weer een groter volume verschil.
Ik dacht zelf aan een soort splitter (zoals je ook hebt, als je bijvoorbeeld 3 printers op 1 pc aan moet sluiten) alleen dan voor tulp stekkers.
Heeft iemand aan idee!?
Ik hoor het graag.
GR Vincent>
User edit by -Vince- on 29-12-2006 @ 14:25:38 (2%)
What do you think about Vraagje Dateq XTC ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
mm, Uit mijn hoofd gezegt bestaan er verloopjes die van 1 tulp input 2 tulp inputs maken,. Stop daar nou 2 van in je mixer en je kunt er 2 app. op aansluiten. Je blijft wel hebben dat ze beide op het zelfde kanaal staan,. ofwel mixen tussen die 2 app. is dan niet mogelijk ( maar hier kun je rekening mee houden)
Ik heb ze gevonden,. met een zeer geringe inspanning moet jij ze ook binnen 1 min kunnen vinden. Ze zijn er al vanaf 50 cent
Daar was ik ook al achter je kan ze ook krijgen met kabels eraan, maar ben eigenlijk op zoek naar een kasje waar je echt mee kan schakelen tussen de kanalen.
weet niet of je laatste post voor mij was maar als je gewoon je switch om zet naar phono kun je gewoon je tulp op je mixer aansluiten en als het goed is heb je dan geen brom/aardelus.
ik heb er nooit last van gehad en heb ook synqs en een xtc gehad.
Ik hou hem nog maar even open, mochten er nog onduidelijkheden of vragen over zijn (door anderen) kan dat meteen hier, hoeft er geen nieuw topic gestart
This is an old Topic
No new postings for 6.831 days. Post CommentThat would be 227.7 months or a whopping 18.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.