The site is currently offline during a server error.
We'll try to fix the problem as soon as possible. In case you want to contact us, use the following e-mail adress: info[@]nvepro[.]nl
We apologiase for the problem
'Ik heb echt medelijden met de bomen en het gras in Mijdrecht e.o.. Volgens mij loop jij het gewoon steeds weer plat te trappen omdat het groen is
Poster: Reind
Je main tekst moet je gewoon een margin rondom mee geven van 10 px en een overflow auto. Daarnaast moet je ook even gaan controleren met firefox want het één en ander klopt niet helemaal. Je RSS feeds staan niet netjes in de kolom en je mist wat witruimte boven en onder de buttons.
En je menu staat nu in een tabel, die hoort natuurlijk in een unordered list te staan als je het mooi wil doen (flat list als keuze nemen in Joomla bij de menu module en hem apart af stylen met behulp van CSS).
En je CSS shorthand gaan schrijven want dat kan echt de helft kleiner qua bestands grootte
het is voor mij vrijwel onmogelijk om op korte termijn dit te fixen. Daarnaast is Internet Explorer 7 pas uitgekomen, waar vriendelijk op gewezen wordt op de frontpage.
Poster: Nvie
Thanx!
Om terug te komen op het PNG probleem: het is voor mij vrijwel onmogelijk om op korte termijn dit te fixen. Daarnaast is Internet Explorer 7 pas uitgekomen, waar vriendelijk op gewezen wordt op de frontpage. Met een link naar de download natuurlijk