dj sets
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jaytec    posted on 28-12-2006 16:12
hey op de site van 3 voor 12 staan een paar vette dj-sets die ik graag op cd wil zetten...maar hoe kan ik die sets nu eigenlijk downloade?? ik kan ze nl alleen beluisteren en tja mijn computerkennis is niet zo..

alle hulp is welkom

What do you think about dj sets ??

Vote :   
Illusion    posted on 28-12-2006 16:21
Site van 3 voor 12? Misschien kun je een goede site weergeven. Je wilt nu weten hoe je die kan downloaden?

Kun je je vraag iets specifieker stellen? Ook voor duidelijkheid voor andere members.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 28-12-2006 @ 16:23:14 (82%)
lrfist    posted on 28-12-2006 17:03
Als er nergens een download-knop bijstaat, ga je de sets zelf moeten streamen. Neem een record tool (er zijn er vele, ik gebruik altijd nero-wave-editor. dit zit in het standaardpakket van nero-burningrom dat ze denk ik zowat in alle standaardpakketten van pc's steken).
je doet dat open. je gaat naar configuratiescherm>audio
klik bij nero opnemen aan. dan komt er een venstertje met een mastergeluiddisplay.
laat de set lopen en kijk of het geluid net binnen de perken blijft (dus mag net in het rood komen, maar mag nooit "clippen".
als dat goed zit, zet je alles wat geluid kan maken op je pc af. je drukt op record bij nero en laat de set lopen. Nadat de set is afgelopen, druk je op oké. en daar staat je set in wav, klaar om gebrand te worden op cd.
jaytec    posted on 28-12-2006 17:47
nou om het even wat duidelijker te zeggen:
Op de site van www.3voor12.nl kun je djsets beluisteren..
ik kan ze wel beluisteren maar kan ze nergens daar downloaden en ik wil ze graag op een cdtje zetten zodat ik ze in de auto of waar dan ook kan beluisteren dus vroeg ik me af hoe ik ze kan opslaan.. hoop dat dit wat duidelijker is

Irfist je legt het mij goed uit alleen heb ik geen nero.. zijn er ook andere mogelijkheden?
lrfist    posted on 28-12-2006 17:55
tis Lr met LLLL van "Lomperik die ik ben om mijn forumnaam met een klein letter l te beginnen" Happy, laughing
voor (gratis) audio recorders, klik hier.
ik denk dat er daar wel een paar goeie inzitten.
Je moet er gewoon eentje hebben met zo een geluidsdisplay, dat je kan zien hoe hard je de streaming juist opneemt. Anders ga je enorm veel clippen of veel te zacht opnemen.
Als hij clipt krijg je slechte geluidskwaliteit. Als je te stil opneemt, moet je daarna veel te hard gaan versterken en krijg je enorm veel ruis Winking my eye
jaytec    posted on 28-12-2006 20:50
sorry Lrfist haha.. heb inmiddels nero 7 maar zit zoveel opties op weet niet precies welke ik moet hebben..
ceesietopc    posted on 29-12-2006 13:48
Zoals hij al zei : De wave editor. Deze zit niet standaard in het pakket volgensmij.
Je kan gewoon even de volledige trial downloaden, en deze vervolgens eenmalig gebruiken. Trial

Of natuurlijk gewoon een gratis recorder gebruiken. Deze werkt wel lekker. Wel (zoals al gezegt) letten op het volume Happy, laughing
jaytec    posted on 29-12-2006 18:02
thx

This is an old Topic

No new postings for 6.846 days.
 Post CommentThat would be 228.2 months
or a whopping 18.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

254 Users online: 50 Guests (204 Unknown)
Pages generated today : 39.935
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.691.947