als deze clubs ervaring willen, waar moet ik in godsnaam dat opdoen als 'ze' meteen al de deur dicht smijten..
Poster: rebounce
mijn plan : ga regelmatig naar dat café/discotheek. maak dat je wat personeel/baas leert kennen. trakteer eens een pintje ofoz, .
Poster: Antoine88
als deze clubs ervaring willen, waar moet ik in godsnaam dat opdoen als 'ze' meteen al de deur dicht smijten..
Poster: rebounce
idd je moet wel je best doen maar buitenland enzo zit er niet voor iedereen in é , en voor een festival/discotheek moet je toch al wat ervaring hebben.
Poster: Antoine88
En dat paaien van de baas, haha, als het voor jou je vruchten heeft afgeworpen netjes, maar daar slaap ik nog wel een paar nachtjes over...
Poster: Chiron
[..]
Doe mee aan dj contests, ga er niet vanuit dat je meteen de finale wint (of uberhaupt de finale bereikt), maar het is vaak wel DE kans om eens ergens anders te draaien met een ander publiek dan de muur van je slaapkamertje![]()
[..]
Poster: djmamo
meestal is dit het geval bij resident dj's, dan draaien ze de hits van de betreffende tent. is natuurlijk wel garantie dat het los gaat.
of dat iedereen zegt: dat deed hij vorige week ook al, kom we gaan ergens anders heen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.