New Layout! (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

the-melody    posted on 27-12-2006 22:03
He mede members, ik ben eens in de weer geweest met een nieuwe layout omdat ik vond dat me vorige site(ik weet dat reemz die layout kent, de groene) op niks tot weinig trok. Daarom heb ik dus eens andere programma's geprobeert en tot mijn grootste verbazing isde programma dat in mijn 'Ilife' pakket zat toch geweldig naar mijn mening(ilife zit op elke mac en biedt itunes, iweb, idvd e.d).
Ik zou graag hebben dat jullie eventueel willen zeggen wat er overigens veranderd kan worden. De layout vind ik persoonlijk goed tot zeer goed en een aantal vrienden van me ook. Dus daar blijft ik af.

Klik hier voor het resultaat.
De website gaat als het goed is op 1 januari online, ik dacht nieuw jaar= nieuw leven voor me website.
Er komt nog een podcast pagina op waar mijn mixjes direct op te gaan kunnen beluisteren zijn, geen gedoe meer met rapidshare e.d . Waarom hij nu nogniet online gaat is simpel; mijn webruimte is op.

MVG, The Melody.

What do you think about New Layout! ??

Vote :   

the-melody    posted on 28-12-2006 19:36
Poster: Nvie
De tekst af en toe onderbreken voor een foto die in het plaatje past. Dus als je spreekt over je eerste casio ofzo, dat je een kleine foto in die alinea zet. Dat leest een stuk makkelijker.
 Hmmm ok zo bedoel je. Ik denk niet dat we zo'n foto's nog hebben maar ik zal mijn ouders eens lief aankijkenHappy, laughing

@ceesietopic: Lol:p Ok ok ik verander het wel naar het ABNWinking my eye Van een contact formuliertje had ik ook al aan gedacht enkel ben ik niet zo thuis in de html code wereld dus vind ik het nogal vrij moeilijkHappy, laughing Daarom maar een hyperlink gekoppeld naar een e-mail adresWinking my eye Nvie gaf me ooit eens een site dat het voor jou maakte maar ik snapte er weinig vanWinking my eye
ceesietopc    posted on 28-12-2006 19:39
oke :D
Als je server php draait, moet je eens kijken op de site van darkmdmn (klasgenoot van me)
Bij de scripts staat een contact form script.. veilig en getest :P
the-melody    posted on 28-12-2006 19:41
Oke man thanks!:D

EDIT: de biografie is geupdated.
User edit by the-melody on 28-12-2006 @ 19:48:48 (100%)
the-melody    posted on 30-12-2006 18:24
Aangezien het bijna 1 januari is en hij dan online gaat, wil ik dat alles zoveel mogelijk perfect is. Dus mensen, ga aub uw gang voor je mening te geven:D

@ceesietopic: contactformuliertje is niet gelukt, ik had eerst enkel de code gekopieert en die dan online gezet en ik kreeg altijd de code op de website. Dan heel de tekst maar zonder resultaat. Ik denk dat het programma dat niet aanvaard ofzo, tenzij iemand een ander idee heeft?

Pilli    posted on 30-12-2006 18:30
Let even op de lengte van je design op sommige pagina's (discografie).
Daar staat bijna geen tekst maar valt het design wel buiten mijn scherm, dus scroll je om even te kijken of er nog wat staat, maar is er niets Winking my eye

Ceesie's code werkt alleen op php enabled servers. Als je het even wilt testen op een php server moet je even gillen Winking my eye
Twello    posted on 30-12-2006 18:31
ooooooooh wat zie ik je draait in het rood op de intropagina
the-melody    posted on 30-12-2006 18:34
@Pili: is inmiddels aanngepast, thanksHappy, laughing

@Twello: das geen rood, das oranje:D
Twello    posted on 30-12-2006 18:39
Poster: the-melody
@Pili: is inmiddels aanngepast, thanksHappy, laughing

@Twello: das geen rood, das oranje:D

mmh dat kan kloppen ja maar mijn reloop rmx-40 heeft alleen rood en groen dus wist ik veel
the-melody    posted on 30-12-2006 18:43
Geen probleem hoorHappy, laughing Heb jij eventueel verder nog wat te melden of tips?:D
lrfist    posted on 30-12-2006 19:35
nog 1 ding :P
op de contact pagina. daar staat "...klik hier...". Dan vraagt het merendeel van de mensen zich af: WAAR?
vooral omdat de hier in het gewone lettertype wegvloeit Winking my eye
ik zou zeggen contacteren kan u op het volgende adres: fdqkae@dfkje.dkf (met een mailto over)
the-melody    posted on 30-12-2006 20:48
Daar heb je een puntje, maar de 'hier' is toch duidelijk(bij mij toch) in een andere kleur.... Ik heb voor die oplossing gekozen voor het spam gehalte te verminderen. Maargoed je hebt een puntje waar ik zelf nog niet aan gedacht had, bij dezeHappy, laughing
the-melody    posted on 31-12-2006 21:22
En hij staat online dames en vooral heren:D
User edit by the-melody on 31-12-2006 @ 21:26:01 (5%)
ceesietopc    posted on 31-12-2006 22:58
Damn.. nog steeds een fout in je Quote :P
Het is of:

Trance is met liefde gemaakt, luister er dus ook met liefde naar,

óf

Trance is met liefde gemaakt, behandel en luister het ook met liefde.
...

Voor de rest mooi or xD

Over de biografie:
Ben jij 14 én je hebt het voor elkaar om te draaien met 2x cdj800 én DJM600 én Technics SL1210 Ik kan nog veel van je leren..

En over het contact formuliertje:
Toevallig een gmail adresje nodig? Alle mail die je op je domein krijgt kan je hier naar forwarden... En je antwoord komt ook gewoon van je domein email.
the-melody    posted on 01-01-2007 10:18
Tsjonge jonge:p ok ok:p

Jip heb ik voor elkaar

Gmail is niet nodigWinking my eye Ik heb alles zo ingesteld dat het op 'Mail'(mailprogramma van mac) toekomtHappy, laughing
User edit by the-melody on 01-01-2007 @ 10:19:53 (100%)
ceesietopc    posted on 01-01-2007 14:23
Ik doelde er meer op dat je niet je oude emailadres hoefde te gebruiken...

offtopic:
Heb je baantje/werk?
the-melody    posted on 01-01-2007 14:27
Ach, speelt geen rol in mijn ogenHappy, laughing

offtopic: hier en daar kleine klusjes en goed door sparen, maar zoals bv een cdj800 heb ik gekregen voor me verjaardag, kerstmis en nieuwjaar van me familieHappy, laughing Zo doe ik het
ceesietopc    posted on 01-01-2007 15:51
Tsja... opzich niet, maar er staat een andere dj naam in de url, dus dat vind ik nogal vaag overkomen.

offtopic: Tsja.. dat is een van mn voornemens voor 2007: Goed sparen.. dat is nooit mn sterkste kant geweest
the-melody    posted on 01-01-2007 17:11
Ja vroeger noemde ik DJ Liberti, maar omdat er al een dj was met Liberty heb ik hem maar veranderd en heeft hij de domeinnamen the-melody.be en the-melody.com geregistreerd die zijn doorverwezen naar djliberti.comHappy, laughing Ergens dit jaar is me account djliberti verstreken en gaat alles naar the-melody.be gebracht wordenHappy, laughing Vandaar dat ik het ook erbij zette dat info@djliberti.com het mail adres van me bijna verlopen webhostingWinking my eye

This is an old Topic

No new postings for 6.733 days.
 Post CommentThat would be 224.4 months
or a whopping 18.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

45 Users online: 4 Guests (41 Unknown)
Pages generated today : 413
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.554.665