New Layout! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

the-melody    posted on 27-12-2006 22:03
He mede members, ik ben eens in de weer geweest met een nieuwe layout omdat ik vond dat me vorige site(ik weet dat reemz die layout kent, de groene) op niks tot weinig trok. Daarom heb ik dus eens andere programma's geprobeert en tot mijn grootste verbazing isde programma dat in mijn 'Ilife' pakket zat toch geweldig naar mijn mening(ilife zit op elke mac en biedt itunes, iweb, idvd e.d).
Ik zou graag hebben dat jullie eventueel willen zeggen wat er overigens veranderd kan worden. De layout vind ik persoonlijk goed tot zeer goed en een aantal vrienden van me ook. Dus daar blijft ik af.

Klik hier voor het resultaat.
De website gaat als het goed is op 1 januari online, ik dacht nieuw jaar= nieuw leven voor me website.
Er komt nog een podcast pagina op waar mijn mixjes direct op te gaan kunnen beluisteren zijn, geen gedoe meer met rapidshare e.d . Waarom hij nu nogniet online gaat is simpel; mijn webruimte is op.

MVG, The Melody.

What do you think about New Layout! ??

Vote :   

Blast    posted on 27-12-2006 22:27
Deze Lay-out is idd een stuk beter/mooier dan de voriger. De afbeeldingen/kleuren en tekst lopen beter in elkaar over (Het is meer 1 geheel geworden). Alleen 1 ding:

Dit stukje Komt van jouw site, het woord "Qoute", is volgens mij fout geschreven want het moet "Quote" zijn. Maar misschien hoort dit ook wel
iefde er -Qoute-
the-melody    posted on 27-12-2006 22:29
Hmmm ok thanks, ik vroeg me al af waarom het onderlijnd was in het rood. BedanktHappy, laughing is nu aangepastHappy, laughing
Nvie    posted on 27-12-2006 22:30
Zit er nu alg op die mixer ?
the-melody    posted on 27-12-2006 22:32
Naar mijn weten heb ik er niet echt op gespoten toen ik mijn vorig meubel spoot, me mixer stond zelfs op het rek afgedekt. Ik denk dat het stof is gecombineerd met een flash
Blast    posted on 27-12-2006 22:33
Poster: Nvie
Zit er nu alg op die mixer ?

Hmmm lol was me nog niet opgevallen, maar op die mixer en ook de TT's zit idd een raar groen goedje. Maar ik denk dat het decoratief bedoelt is

*EDIT: oke het is dus niet decoratief, maar het is wel raar, ondanks The Melody zijn mixer toch geeft afgedekt
User edit by Blast on 27-12-2006 @ 22:35:06 (52%)
Nvie    posted on 27-12-2006 22:38
Ik zou er echt iets aan doen, want dit vind ik in een woord S-M-E-R-I-G
the-melody    posted on 27-12-2006 22:41
Ik trek wel nieuwe foto's Nvie, jij je zinHappy, laughing
Dj_Fantasy    posted on 27-12-2006 22:42
MELODY!!! JE FOTO'S!!!!! VERVANGEN EN VLUG!!!:p haha
dj2dj.nl
Nvie    posted on 27-12-2006 22:49
Haha, niets tegen de rest van de foto's, maar als potentiële klant zou ik toch zo iets hebben van 'Oooh My God... What's He DoingConfused'
the-melody    posted on 27-12-2006 22:50
Wat moet ik dan doen? Me mixer openvijzen en alles in een sopje steken en vervolgens het risico nemen dat hij naar de knoppen is maar hij is wel proper. Nee dank je, tenslotte kunnen jullie het wel smerig vinden maar mijn zolder kennende stof ik hem af en ligt er morgen weer stof op. Laten we het op de site houden, de foto's probeer ik morgen wel goed te doen.
User edit by the-melody on 27-12-2006 @ 22:50:42 (1%)
Steev    posted on 27-12-2006 22:52
Hmm, je site ziet er aardig uit, alleen zou ik het lettertype vervangen, dat times new roman vind ik erg afgezaagd..

Wat ik me trouwens nog steeds afvraag, hoe kom jij in ****naam aan 4600 posts?? :O
the-melody    posted on 27-12-2006 22:53
Het lettertype is News Gothic MT maargoedHappy, laughing

offtopic: veel onzin posten in de late leeuwHappy, laughing
Bastian    posted on 27-12-2006 23:22
site ziet er net uit! het stof zie je idd wel op een aantal foto's maar daarvoor is het ook een preview!Winking my eye
verder ben ik nog steeds jaloers op je platen collectie en je dj gear:P
User edit by Bastian on 27-12-2006 @ 23:22:50 (3%)
the-melody    posted on 27-12-2006 23:52
ThanksHappy, laughing Is hij dan zo net...?:p Had het niet verwacht samen met de gast die me helpt.
Er is trouwens een nieuwe pagina bijgekomen, de contact pagina is toegevoegd.
lrfist    posted on 28-12-2006 00:53
site ziet er lekker fancy uit! alleen... ik zou zeker ook een engelse versie maken. Internet is echt een ding van klikken, klikken, klikken en als een anderstalige op je site komt, gaat hij die meteen toeklikken omdat het in het nederlands is.
Je kan de site best in twee talen maken en eventueel ergens een "engels-nederlands"-knopje bijplaatsen.

Voor de rest (zoals ik al eerder zei) echt lekkere site.
the-melody    posted on 28-12-2006 01:09
Hmmmm dat is inderdaad nog niet zo'n slecht idee, ga ik me morgen maar eens met bezig houden. Heb net nieuwe hond die begint te janken als ik weg ga, die begint te janken als ze naar boven gaat. Dus ik hoop dat ik nog wat slaap heb om een engelse versie te makenHappy, laughing Bedankt alvast voro de tipThumbs Up
the-melody    posted on 28-12-2006 14:15
Update 2: Contact pagina is even onder handen genomen en de foto's van mijn mixer zijn beter.

Aan de engelse versie wordt nu gewerkt.
Basrose    posted on 28-12-2006 17:04
mooi hoor :D
djjw    posted on 28-12-2006 17:17
Ik vind dit wel een mooie site, oogt al veel beter als de vorige...
klein puntje heb ik echter wel...

Dit is de quote op je site.
Trance is met liefde gemaakt, behandel en luister ook met liefde ernaar!

Ik zou het persoonlijk zo neerzetten.
Trance is met liefde gemaakt, behandel en luister er ook met liefde naar!

Het is maar een klein puntje, maar iets zit me niet lekker als ik hem lees..
Dan is het misschien niet precies de quote die je wou maar toch..
User edit by djjw on 28-12-2006 @ 17:18:34 (16%)
the-melody    posted on 28-12-2006 17:32
Hmmm je hebt gelijk, bedankt voor de tip:D
right1    posted on 28-12-2006 17:46
nette site.
misschien nog enkele details verranderen. maar dit komt vast wel goed!
Nvie    posted on 28-12-2006 18:04
Ziet er al veel beter uit met die nieuwe foto's, good work!

Ik zou bij je bio regelmatig een toepasselijke foto invoegen, ik vind het nu namelijk een beetje vermoeiend lezen. Probeer ook een beetje op interpunctie e.d. te letten. Als je een zin of woord citeerd aanhalingstekens gebruiken (b.v. 'maar zij zeiden nee' naar 'Maar zijn ouders zeiden "Nee"'). Het zal je teksten net dat beetje extra geven denk ik.

Zelf vind ik het vrij lastig om goede teksten voor mijn eigen site op te stellen. Een tip die ik mee kreeg van een leraar Nederlands: "Laat je teksten een dag of twee liggen, en kijk ze daarna nog eens door. Haal al de zinnen die je raar vind eruit en vervang ze voor betere.".
the-melody    posted on 28-12-2006 19:27
Ja je hebt wel gelijk over die zinnen, bedankt voor de tip trouwens. Ik vind het namelijk ook nogal vrij moeilijk om echt goede teksten op te stellen, ik spreek wel nogal vrij beschaafd maartochHappy, laughing.
Ik zou bij je bio regelmatig een toepasselijke foto invoegen
  Snap ik even niet...
Nvie    posted on 28-12-2006 19:30
De tekst af en toe onderbreken voor een foto die in het plaatje past. Dus als je spreekt over je eerste casio ofzo, dat je een kleine foto in die alinea zet. Dat leest een stuk makkelijker.
ceesietopc    posted on 28-12-2006 19:33
Poster: djjw
Ik vind dit wel een mooie site, oogt al veel beter als de vorige...
klein puntje heb ik echter wel...

Dit is de quote op je site.
Trance is met liefde gemaakt, behandel en luister ook met liefde ernaar!

Ik zou het persoonlijk zo neerzetten.
Trance is met liefde gemaakt, behandel en luister er ook met liefde naar!

Het is maar een klein puntje, maar iets zit me niet lekker als ik hem lees..
Dan is het misschien niet precies de quote die je wou maar toch..

Is mss mierenneuken: maar toch:
Trance is met liefde gemaakt, behandel en luister het ook met liefde
Anders loopt ie nog niet :P

Voor de rest een hele mooie site!

ps. En een contact formuliertje is altijd mooi natuurlijk :P

43 Users online: 4 Guests (39 Unknown)
Pages generated today : 401
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.554.653