DJ Dutchman.nl (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dutchman    posted on 26-12-2006 23:39
Ach ja, als je hier dan toch ffkes je site kan showen dan doek dat dus maar eventjes.

http://www.djdutchman.nl

leef je uit

What do you think about DJ Dutchman.nl ??

Vote :   

ccc    posted on 28-12-2006 00:30
Op pc 1 waar hij het niet doet staat de resolutie op 1280x1024 een standaard resolutie lijkt mij zo.

De laptop staat op 1280x800 een niet zo'n normale resolutie, ik geloof alleen voor widescreens.
En dan vind ik toch dat het op standaard resoluties moet werken.

dutchman    posted on 28-12-2006 01:10
Poster: ccc
Op pc 1 waar hij het niet doet staat de resolutie op 1280x1024 een standaard resolutie lijkt mij zo.

De laptop staat op 1280x800 een niet zo'n normale resolutie, ik geloof alleen voor widescreens.
En dan vind ik toch dat het op standaard resoluties moet werken.

ik heb hem eventjes een klein beetje aangepast.

alleen toen ik mijn pc op 1280x1024 zette zag k ook gewoon alles en alles werkte:S

btje apart.
User edit by dutchman on 28-12-2006 @ 01:10:29 (1%)
ccc    posted on 28-12-2006 01:22
Oke, dan weet je in ieder geval dat het niet aan de resolutie ligt:P

EDIT: Hmm wat een raar probleem. Ik checkte zojuist je website weer en zie dat je home nu naar links hebt verplaatst. En nog steeds valt de de helft van de E weg.
Even afwachten of Dj_danny ook nog het probleem heeft, dan ligt het in ieder geval niet aan mijn pc :P
User edit by ccc on 28-12-2006 @ 01:24:28 (100%)
Dj_Danny    posted on 28-12-2006 08:31
Ik heb hier op dit moment geen problemen, maarja zit nu op een andere computer, internet explorer 7, resolutie 1280x1024. Ik zal vanmiddag even op mijn laptop kijken (internet explorer 7 en/of Firefox 1.8/2.0 resolutie 1440x900)

Ik lees net dat CCC ondanks dat home midden op de pagina staat het zelfde probleem heeft. Is de home button wel goed gemaakt in flash? Staat de padding van die button goed?

Naja ik check het vanmiddag/laat in de ochtend even..

[Edit]
Ik zit nu dus op mijn eigen laptop, zowel in firefox als in internet explorer 7 mis ik een deel van de E van HOME.. Ook als ik het venster verklein heb ik het probleem nog. Wellicht is de button niet goed gefabriceerd?
[/Edit]
User edit by Dj_Danny on 28-12-2006 @ 10:33:32 (52%)
dutchman    posted on 28-12-2006 11:04
ik zal dan maare vanavond maar even die button opnieuw maken. bedankt dat jullie dit even vertellen...iik was er namelijk nooit achter gekomen.:D
the-melody    posted on 28-12-2006 11:06
Ik zou bij contact je mail adres clickable maken: mailto:info@djdutchman.nl?subject= (onderwerp erbij). Maakt het net iets makkelijker voor je eventuele toekomstige klantenHappy, laughing Van die home button heb ik ook, klein stukje van de E is weg(firefox).
dutchman    posted on 28-12-2006 19:03
bij contact wil ik eigen gewoon een formulier hebben...maar omdat de server het nog niet doet zoals het moet...heb ik het tijdelijk maar even zo gedaan. maar het is inderdaad wel handig om even een link te maken naar outlook.
ceesietopc    posted on 28-12-2006 19:20
Mooie site!

Ik zou een paar kleine dingetjes aanpassen:
- De letter e bij home (wist je al, maar toch)
- Je pagina's langer
- Een andere inhoud bij home.. Deze breekt de professionaliteit van de site beetje af.
- Een wit randje om je complete site heen.. kan heel simpel met css..
- Sowieso je pagina doen in goede html en css (buiten de flash dan ey.
- en idd een contact formulier!

Maar voor de rest, hele mooi site!

dutchman    posted on 06-06-2007 21:57
Zo, ik heb nu even een tijdelijke site gemaakt. Een vriend van me is bezig om een super chille site te maken want de site die ik nu heb die zit vol met fouten en derrie. Deze is ook maar even znel in elkaar gezet en is eigelijk ook heel simpel. ik probeer nog even om de biografie nog wat langer te maken maar dat komt nog wel een keer.

kijk maar even: link

gr
Lead    posted on 06-06-2007 23:14
Ziet er leuk uit. Hou er rekening mee dat soms mensen die je willen boeken even snel je bio van je site willen copieren. Doordat je nu flash gebruikt kan dit niet en voorkom je dat mensen snel even je info kunnen gebruiken (op flyers etc.).

Er zijn manieren genoeg om de tekst (je bio) wel copieerbaar te maken. Verder ben ik  benieuwd naar de site in een later stadium.

Misschien kun je ook nog een keer proberen de foto rechts in een iets hogere kwaliteit weg te schrijven, hij ziet er bij mij wat korrelig uit.
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 6.577 days.
 Post CommentThat would be 219.2 months
or a whopping 18 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

43 Users online: 4 Guests (39 Unknown)
Pages generated today : 401
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.554.653