DJ Dutchman.nl (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dutchman    posted on 26-12-2006 23:39
Ach ja, als je hier dan toch ffkes je site kan showen dan doek dat dus maar eventjes.

http://www.djdutchman.nl

leef je uit

What do you think about DJ Dutchman.nl ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 26-12-2006 23:52
Erg nette site!
dutchman    posted on 27-12-2006 00:01
dankje
Lead    posted on 27-12-2006 01:21
Ziet er inderdaad netjes uit... Alleen jammer als je een groot scherm hebt, dan zijn de pagina's wat kort Winking my eye

Je maakt het door het gebruik van flash mensen wel moeilijk om je bio te knippen voor op hun website... Ik ben soms ook op zoek naar bio's voor in de Deejays sectie en botsregelmatig op flash sites waarvan je niet simpel een bio kunt pakken...

Let the BASS be louder
PatrickBeuken    posted on 27-12-2006 01:42
"Nu heeft hij professionele apparatuur" (quote uit je bio)

En ik zie een DAP mixer, een el cheapo DAP case, showtec lichtcontroller, showtec lichtbrugje, dap luidsprekers, skytec cd-speler, oem mushroom, oem strobe, enz... Wat is daar professioneel aan?
User edit by PatrickBeuken on 27-12-2006 @ 01:45:51 (43%)
Steev    posted on 27-12-2006 10:42
Poster: PatrickBeuken
"Nu heeft hij professionele apparatuur" (quote uit je bio)

En ik zie een DAP mixer, een el cheapo DAP case, showtec lichtcontroller, showtec lichtbrugje, dap luidsprekers, skytec cd-speler, oem mushroom, oem strobe, enz... Wat is daar professioneel aan?

Nou, die vind ik eigenlijk wel een beetje hard :p

Chille site verder, al zou ik hem anders maken Winking my eye
Dj_Danny    posted on 27-12-2006 11:14
Offtopic: Helaas zijn er nog een hoop mensen die denken dat een feest alleen slaagt met dure professionele apparatuur. Maar het gaat hierbij om de kwaliteiten van de dj. Ik geloof er heilig in dat als je als dj/entertainer kwaliteiten hebt dat je met low-budget apparatuur een heel eind kan komen. Bovendien is er met het merk Dap niks mis. Veel van de klanten zien/horen het verschil nauwelijks, want die komen toch om te feesten.. als het maar gezelig is.

Ontopic: Mooie site, inderdaad misschien wat korte pagina's en misschien zou er nog wat meer informatie bij kunnen, maar verder: Chapeau! Ik zie trouwens dat je een veelzijdige smaak hebt, vrij ongewoon om als dj al deze soorten te kunnen draaien, maar ik vind het wel  heel bijzonder!
User edit by Dj_Danny on 27-12-2006 @ 11:14:54 (26%)
PatrickBeuken    posted on 27-12-2006 11:23
@ Steev => Nee, dat is niet hard, dat is gewoon de waarheid. Als hij zegt dat hij professionele apparatuur gebruikt en ik zie alleen maar budgetgear, dan klopt er dus niks van wat hij zegt.... en daar gaat het me om.

@Dj_Danny => Ik ben het helemaal met je eens... je hebt geen prof apparatuur nodig om goed te kunnen draaien. Met DAP is ook niks mis, als je kijkt wat je ervoor betaald.
User edit by PatrickBeuken on 27-12-2006 @ 11:23:49 (2%)
RenéKuppens    posted on 27-12-2006 12:22
ziet er sjike uit:D
right1    posted on 27-12-2006 12:29
het ziet er wel allemaal relaxt uit. :d
nu nog misschien een mixje uploaden
Yorick    posted on 27-12-2006 13:00
ziet er netjes uit:D
LauW    posted on 27-12-2006 16:10
Zeker netjes ja, mag ik vragen waar je die foto gallery vandaan haalt, of heb je dat zelf gemaakt? Ik heb namelijk iets in die vorm nodig.. stuur me eventueel een pm ofzo aub Happy, laughing

[edit: waarom een PM ?? Dit is toch interresant voor iedereen ?]
Mod edit by Lead on 27-12-2006 16:44 (38%)
the-melody    posted on 27-12-2006 16:20
Dat is gewoon simpleviewerHappy, laughing Kun je downloaden(enkel weet ik niet hoe die werkt)
Best wel nette site, keep it up:D
dutchman    posted on 27-12-2006 17:51
bedankt voor jullie reacties.

om dan maar even te beginnen met dat proffesionele apperatuur gedoe. ik ben nu alles aan eht vervangen anar pioneer. heb net 2 cdj-200 gekocht en daar komt een djm 400 bij...oiver die lichten...ik huur de laatste tijd allen maar inteligent licht.

en je mag uiteraad niet zomaar teksten gaan zitten kopieren van een site...als mensen dat zo graag willen kunnen ze mij mailen en dan stuur ik ze desnoods gewoon op.

en simpleviewer is echt een heel gedoe. bij die foto albums staat rechts onderaan  staat een linkje naar simpleviewer daar wordt aangegeven hoe je er mee te werk kan gaan

Ik wil inderdaad nog even een mix online zetten. maar die heb ik nog niet eens opgenomen:D .  uuhm  die komt dus nog wel...dat geef ik dan wel weer aan.
PatrickBeuken    posted on 27-12-2006 18:24
Poster: dutchman
en je mag uiteraad niet zomaar teksten gaan zitten kopieren van een site...als mensen dat zo graag willen kunnen ze mij mailen en dan stuur ik ze desnoods gewoon op.

Ik mag citeren wie ik wil. Indien je het geen citeren maar kopiëren wilt noemen... er staat nergens op je site dat er niet gekopieerd mag worden. Maarja...
dutchman    posted on 27-12-2006 18:27
niet al te bijdehand gaan doen he   het is namelijk toch wel zo netjes om eerst te melden dat je iets aan het kopieren bent. en Lead had het over kopieren en niet over citeren....
PatrickBeuken    posted on 27-12-2006 18:29
Xcuse me... laat in het vervolg dan even merken dat je een reactie geeft op Lead's reactie :P Maar dan nog... zet dan ff een copyright o.i.d. op je site als je niet van kopiëren houd. Overigens is het kopiëren van jouw bio naar een andere site alleen maar reclame voor jou... lijkt me niks mis mee Happy, laughing
ccc    posted on 27-12-2006 19:26
Copyright hoef je geen eens te melden er zitten automatisch copyright op stukken die je zelf geschreven hebt.

Maar ik vind het een erg mooie site. Ik zou wel graag willen weten hoe je dat met de foto's hebt gedaan dat ze allemaal geladen worden.

Ohja; het woordje HOME op de hoofdpagina, daar valt de E van weg, ik weet niet of het hoord. Het ziet eruit van ow ik heb een foutje gemaakt maar ik was te lui om het te verbeteren :D.

PatrickBeuken    posted on 27-12-2006 19:30
Poster: ccc
Maar ik vind het een erg mooie site. Ik zou wel graag willen weten hoe je dat met de foto's hebt gedaan dat ze allemaal geladen worden.

Ik zal het nog maar eens zeggen... met Simpleviewer
U-Vinyl    posted on 27-12-2006 19:58
Leuk gedaan, simpleviewer spreekt me wel aan.

Nvie    posted on 27-12-2006 20:09
En mocht je de download met de aanwijzingen van Patrick dan nog niet kunnen vinden, kijk hier dan eens.
dutchman    posted on 27-12-2006 21:08
Poster: ccc

Ohja; het woordje HOME op de hoofdpagina, daar valt de E van weg, ik weet niet of het hoord. Het ziet eruit van ow ik heb een foutje gemaakt maar ik was te lui om het te verbeteren :D.

ik heb helemaal nergens last van:S...is het de home uit het menu of van het plaatje?
Dj_Danny    posted on 27-12-2006 22:02
Home van het menu

Ik gebruik firefox..
dutchman    posted on 27-12-2006 23:43
ohw...uuuuhm ik ga is even kijken hoe ik dat kna veranderen...zou alleen nu neit weten hoe:P
ccc    posted on 28-12-2006 00:20
Tja ik ben ook aan het denken.

Op mijn laptop zie ik het HOME woordje in het menu wel goed, maar op 2 andere pc's zie ik het maar voor de helft.

Alledrie de pc's gebruiken Internet Explorer 6
PatrickBeuken    posted on 28-12-2006 00:22
Ik zie het gewoon goed... misschien ligt het aan de schermresolutie..?

58 Users online: 4 Guests (54 Unknown)
Pages generated today : 3.331
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.557.583