Poster: inbloom
maar zoals vele zouden denken dat we sites zoals djresource na-apen maar ons gedacht was er, wezijn beginne bouwen en toen ook naar andere site's gaan zoeken, maat toen stond onze beta al online :p
Poster: Reind
Yeah right...... vandaar dat ik vorige week naar Belgie aan het bellen kon om alle aboutdj content te laten verwijderen.
Poster: ceesietopc
Tsja..vandaar mijn vraag... het is natuurlijk erg moeilijk om zelf voor je content te zorgen, zeker als er al tegenhangers bestaan als DJR en aboutdj...
Poster: toon007
oke dan reind voor de 5 de keer .
wij hebben ons toen ge excuseerd en u
aanvaard onze excuses nog niet .
hoeveel keer moet ik het nog zeggen u blijft onze site zwart maken
wij hebben onze excuses aangeboden aan aboutdj en zijn zelf onze contackten gaan leggen met verschillende grote inporteurs van belgië stop aub hier over
wij zoeken ons nieuws nu zelf en ik zal er voor zorgen dat dit niet meer gebeurd
en oke we hebben ons mispakt aan de copyright en u blijft er bij da dit niet kan gebeuren vala het is nu zo u site zal ook nietmeer bezocht worden door onze medewerkers maw laat het nu eindelijk rusten .
mvg Toon Gielen
Poster: inbloom
ik vraag mij af hoe uwe site inbegin er uit zag.. er zal ook niet altijd volges het boektje gewerkt zijn... er zulle ook dinge geweest zijn die je in begin niet wist...
Poster: lrfist
en misschien kunnen jullie zelfs samenwerken :P
Poster: lrfist
ik vind dat je gelijk hebt sintec
ik zit hier graag op DJR, maar idd er is ook behoefte aan een degelijke belgisch dj-forum. er zijn er wel enkele, maar die vind ik bijlange niet zo informatief of gezellig als DJR! daarom zit ik het overgrote deel van mijn tijd nog altijd hier.
Ik zou het leuk vinden als er een "tegenhanger" komt, voor bijvoorbeeld doorverkopen van twedehandse gear in belgië, meer info over winkels in belgië, shows van members in belgië (ik zou de DJR's wel eens graag bezig zien, maar ik ga daarvoor niet tot in nederland komen...), meer info over dj-contests en dergelijke in belgië... enzovoorts enzovoorts... daarom vind ik die site wel leukals hij al datgene bevat wat ik zou willen
Poster: lrfistdj2dj....?
ik vind dat je gelijk hebt sintec
ik zit hier graag op DJR, maar idd er is ook behoefte aan een degelijke belgisch dj-forum. er zijn er wel enkele, maar die vind ik bijlange niet zo informatief of gezellig als DJR! daarom zit ik het overgrote deel van mijn tijd nog altijd hier.
Ik zou het leuk vinden als er een "tegenhanger" komt, voor bijvoorbeeld doorverkopen van twedehandse gear in belgië, meer info over winkels in belgië, shows van members in belgië (ik zou de DJR's wel eens graag bezig zien, maar ik ga daarvoor niet tot in nederland komen...), meer info over dj-contests en dergelijke in belgië... enzovoorts enzovoorts... daarom vind ik die site wel leukals hij al datgene bevat wat ik zou willen
en dat copyright incident... excuses zijn aangeboden, de copyrighted tekst is eraf. misschien kunnen we met beide kanten terug door 1 deur... en misschien kunnen jullie zelfs samenwerken :P