www.placefordjs.be (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

inbloom    posted on 26-12-2006 21:00
nieuwe site www.placefordjs.be  
deze site uiteindelijk beschikken over reviews  en postvak waar je eigenopgenome setjes zal kunnen steken en late luisteren aan de www
nieuws over vanalles en nogwat...

hopelijk kunne de belgische dj's hier ook terrecht

grtz
User edit by inbloom on 26-12-2006 @ 21:03:10 (100%)

What do you think about www.placefordjs.be ??

Vote :   

lrfist    posted on 05-01-2007 18:35
Poster: the-melody
dj2dj....?

ik mis daar sfeer... ik ben aangemeld, maar ik vind er nix aan...
inbloom    posted on 05-01-2007 19:13
sfeer is er bij ons idd ook nog niet... maar de aantal bezoekers zijn ook nog niet geweldig..en het aantal members.. maar zoals ik nog maar eens zeg beta fase!
het forum nzo trekt idd op niks.. we zijn bezig met de nieuwe site die normaal tege februari online komt. hopelijk word dit een sfeervol kot om het cru te zegge :p

en zoals elke site in begin, hij moet groeien. als je direct van in begin 30 000 bezoekers inde maand zou hebben  en elke maand een x aantal nieuwe members zou dit handig zijn...maar met behulp van mensen die op het forum wat posten en terug komen, de sfeer maken, discuties opgang trekken... zou heel wat helpen om er een goede site van te maken..

en in de toekomst zal er op pfd  ook de online shop van toffmusic een plaatsje krijgen die nu in vernieuwing zit..

+ contests zijn we ook volop mee bezig, juist zoals tshirts  en autoraamstickers...

User edit by inbloom on 06-01-2007 @ 12:07:03 (8%)
Reind    posted on 06-01-2007 02:19
Poster: inbloom
juist zoals tshirts en autoraamstickers...

Ik zou me toch in het begin veel drukker maken om de veel belangrijkere dingen..... merchandise is leuk maar verkoopt vaak niet echt bijzonder goed dus dat is naar mijn mening verspilde moeite die je beter in de site kunt steken....
ciderke    posted on 06-01-2007 11:03
Dat denk ik ook. Zeker als je site nog niet bekend is zul je met deze spullen niet ver komen wss... Maar het is positief dat je zo ondernemend bent .
lrfist    posted on 06-01-2007 11:44
mssch nog een ideetje: een samenwerking met een label, voor de producers op het forum Winking my eye
inbloom    posted on 06-01-2007 11:59
de tshirts en autostickers zijn natuurlijk ook nog niet inde maak, maar deze zullen in begin alleen door de mods gedragen en gebruikt worden... als reclame.
wanneer er genoeg vraag naar is, zal deze verkoop pas van start gaan.

en een samewerking met een label, toffmusic (je moet maar eens op de labels kijken) = zoo records = coone, dark e, felix, dj basic....
maar fijn dat je het zegt Happy, laughing

ideetjes zijn altijd welkom

This is an old Topic

No new postings for 6.728 days.
 Post CommentThat would be 224.3 months
or a whopping 18.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

50 Users online: 4 Guests (46 Unknown)
Pages generated today : 449
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.554.701