Poster: the-melody
Freefloat is zowieso al kutIk heb dus wat tegen het gebruik van freefloats, je kunt beter zorgen voor een optimale ondergrond of als het echt erg is eartquake's zetten. Maar freefloats... BAH! Ze ontploften altijd bij mij. Maar inderdaad volgens mij komen er terug trillingen op die platenspeler. Tenslotte dient een freefloat toch om resonatie's te voorkomen en geen schokken?
Poster: ciderke
Ze kunnen wel oranje, lelijk en onhandig zijn maar ik vind het zo wel mooi opgelost. Ik weet niet of er nog trillingen op zouden komen... Iemand eens testen?
EDIT: op die fuif heb ik alleszins geen overslaande naalden gehoord of dergelijke, dus heel erg zal het wel niet zijn.
...Maar freefloats... BAH! Ze ontploften altijd bij mij....
Freefloat is zowieso al kutIk heb dus wat tegen het gebruik van freefloats, je kunt beter zorgen voor een optimale ondergrond of als het echt erg is eartquake's zetten. Maar freefloats... BAH! Ze ontploften altijd bij mij. Maar inderdaad volgens mij komen er terug trillingen op die platenspeler. Tenslotte dient een freefloat toch om resonatie's te voorkomen en geen schokken?
Poster: ciderke
The melody heeft ook maar een vermoeden hé, voor hetzelfde geld zijn er helemaal geen trillingen meer. Er zou dat iemand moeten uittesten.
Persoonlijk denk ik dat het evengoed werkt als een freefloat bij normaal gebruik. Bij normaal gebruik zou je dan ook kunnen zeggen;"ok, m'n draaitafel zelf is wel vrij van trillingen, maar m'n toonarm kan nog altijd meetrillen". Dit is een redenering die niet opgaat, dus waarom niet uitbreiden naar een traanplaat-draaitafel opstelling?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.