Foutmelding Cubase SX3
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Leon    posted on 22-12-2006 18:48
Hoi,

Iedere keer bij het opstarten van Cubase SX3 krijg ik deze foutmelding:

Er staat dus: No protection device connected
Weet iemand misschien wat dit probleem kan zijn/is?

User edit by Leon on 22-12-2006 @ 18:51:38 (65%)

What do you think about Foutmelding Cubase SX3 ??

Vote :   

Twizz    posted on 22-12-2006 18:51
heb ik ook gehad! en ik weet 'how to solve it'

ga naar start-alle programma's-syncrosoft-en dan iets van stick

dat start de 'denkbeeldige' cubasedongle weer op. eigenlijk is het de bedoeling dat je dat niet weet, maar als je erop klikt dan werkt het weerWinking my eye
dit programmaatje kun je het beste bij "opstarten" zetten, dan zie je bij actieve programma's (in het hoekje van het beeldscher) een blauwe stickWinking my eye

als er niets van stick staat in het menu maak dan ff een printscreen van wat er allemaal bij syncrosoft in de lijst staat(in het menu)
User edit by Twizz on 22-12-2006 @ 18:53:54 (100%)
Leon    posted on 22-12-2006 18:57
Dankje voor de vlugge reactie.
Er staat niks van Stick tussen. Alleen License control center en license download, en een mapje met documentation
Twizz    posted on 22-12-2006 18:58
oja als er geen syncrosoft staat bij 'alle programma's'   kijk dan even in de lijst van steinberg cubase sx 3, daar staatie dan cker bij. tenzij je hem verwijderd heb natuurlijk, maar dat is ook niet slimWinking my eye
Leon    posted on 22-12-2006 19:03
Nope ook niet... en heb ook niks verwijderd...
of je zou me het bestandje al even moeten mailen ofzo als het lukt?
barthawk    posted on 22-12-2006 19:29
Poster: Leon
Nope ook niet... en heb ook niks verwijderd...
of je zou me het bestandje al even moeten mailen ofzo als het lukt?

koop gewoon de orginele versie! dan krijg je dit soort shit niet!
User edit by barthawk on 22-12-2006 @ 19:29:19 (19%)
Leon    posted on 22-12-2006 21:23
Poster: barthawk

koop gewoon de orginele versie! dan krijg je dit soort shit niet!

Is goed... Moet je m'n rekeningnummer hebben? Mag je daar even 800 euro op storten... Ga ik het me morgen meteen origineel halen
barthawk    posted on 22-12-2006 23:54
quote:

Is goed... Moet je m'n rekeningnummer hebben? Mag je daar even 800 euro op storten... Ga ik het me morgen meteen origineel halen

......weet je wel waarom het zoveel geld kost?, weet je wat je ermee kan?, wat wil je ermee?, wat kan je met een sx versie meer dan met sl?(ga je al die functies dan ook gebruiken)... scheelt ook geld(meer als de helft)
Nou pleit ik mezelf niet helemaal vrij want ik ben ook niet overal legaal aangekomen, maar ga alsjeblieft niet lopen zeuren over geld, je hebt tenslotte ook niet de goodkoopste DJ-gear staan: 2 keer een technics sl, pioneer cd-j 800, dateq mixertje...Moet je maar harder werken man!
Leon    posted on 23-12-2006 13:33
Poster: barthawk

......weet je wel waarom het zoveel geld kost?, weet je wat je ermee kan?, wat wil je ermee?, wat kan je met een sx versie meer dan met sl?(ga je al die functies dan ook gebruiken)... scheelt ook geld(meer als de helft)
Nou pleit ik mezelf niet helemaal vrij want ik ben ook niet overal legaal aangekomen, maar ga alsjeblieft niet lopen zeuren over geld, je hebt tenslotte ook niet de goodkoopste DJ-gear staan: 2 keer een technics sl, pioneer cd-j 800, dateq mixertje...Moet je maar harder werken man!

Weetje... ik ga ook niet uitsluiten dat ik het nooit zou kopen. Maar ik ben er meer voor de hobby op moment mee bezig, en ben nu allemaal programma's uit aan het testen. Tot nu toe bevalt Ableton me heel goed waar ik een demo van heb gekregen bij een producers-boekje. Dit soort programma's zoek ik en wil met deze versie van Cubase (die ergens als download stond) uittesten of ik dit niet toevallig beter vind.
En je begrijpt dat ik niet eerst bijna 1000 euro ga uitgeven of whatever (zag ook al een cubase se staan van 200) om daarna erachter te komen dat dit niet het programma is wat ik zoek.
Lukaz    posted on 23-12-2006 14:35
wat kunnen mensen ver gaan afhaken van een topic maar goed..

de Tooltip die rechtsonderstaat naast de tijd (tussen nog meer pictogrammen)  is die wel blauw? zo nee moet je die ff op enable zetten dan doet die het wel weer.
barthawk    posted on 23-12-2006 14:50

Weetje... ik ga ook niet uitsluiten dat ik het nooit zou kopen. Maar ik ben er meer voor de hobby op moment mee bezig, ......

Daarom kan je met die van 200 euro ook goed uit de voeten, mocht je functies te kort komen kan je vaak voor een gering bedrag upgraden....of je verkoopt het weer, indien het programma niet geeft wat je zoekt....(zelfde als met dj gear toch?) maar lukaz heeft gelijk, genoeg geluld hierover......
Jorrit    posted on 23-12-2006 14:57

Als je het origineel koopt heb je deze problemen niet.
DJResource is niet bedoelt om problemen op te lossen die samengaan met het gebruiken van illegale software (staat duidelijk in de regels)

Mod edit by Jorrit on 23-12-2006 15:07 (1%)

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

296 Users online: 185 Guests (111 Unknown)
Pages generated today : 120.779
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.467.557