[T] Minimal (a.k.a. Dj Twister) - Fly
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twizz    posted on 22-12-2006 18:45
heej
weer een nieuwe track(gemaakt toen ik ziek was:P)

deze keer is het minimal, totaal nieuw voor mij.
weeral gemaakt met fruityloops(maar deze keer met een nieuwe effectentechniekWinking my eye)
duur: 6:47
grootte: maakt niet uit want je hoeft m niet te downloaden(djtrx)

LINK

bpm is verander van 130 naar 125 op tip van the-melodyWinking my eye
meer effect, meer variatie, en een andere kick en hihatHappy, laughing
maar eerlijk gezegd vind ik het nu weer naar trance overleunen
User edit by Twizz on 22-12-2006 @ 19:19:42 (66%)

What do you think about [T] Minimal (a.k.a. Dj Twister) - Fly ??

Vote :   

DNR    posted on 22-12-2006 18:55
lekker nummer.. alleeen ik zou er op het laatste stukje dat schelle effect uithalen. verder luisterd het heel lekker....:D
Reemz    posted on 22-12-2006 19:33
Ik vind de track eentonig.... er gebeurd namelijk niet zoveel in het nummer. Het is steeds dezelfde beat, melodie en bass.

Probeer wat meer variatie aan je track toe te voegen.

User edit by Reemz on 22-12-2006 @ 19:34:15 (1%)
Jer    posted on 23-12-2006 07:48
Op zich is hij wel een beetje eentonig maar voor ik het wist was hij voorbij dus best een lkkr nummertje! Iets meer variatie zou wel leuk zijn! Maar dat komt denk ik omdat je ziek was!Winking my eye
Ft    posted on 23-12-2006 10:15
D'r mag inderdaad iets meer actie in... het is zoals Jer ook al zei een beetje eentonig, maar het is naar mijn mening zeer goed te gebruiken voor een volgende track... ik zou dan inderdaad iets meer actie en variatie toevoegen...
jerzz    posted on 23-12-2006 11:12
Als dit minimal is vreet ik m`n schoen op. Oefen nog maar lekker verder, muziekmaken is kikke en als je in jezelf gelooft en een eigen stijl creeert dan kom je er vast wel Winking my eye

suc6!
RenéKuppens    posted on 23-12-2006 12:17
dit is echt SAAI

niet slecht gemaakt maar zo saai he.. de hele tijd het zelfde zo een tonig...

hier is zeker wat van te maken maar werk er nog heel heel heel veel aan..

en een tip maak de nummers niet zo snel achter elkaar... dat deed ik vroeger ook maar daar krijg je echt niks goeds uit ik ben nu al een jaar bezig met het zelfde nummer en ik denk dat je dat wel zal horen als ik hem online ga zetten hier dus  ik zou zeggen maak een nummer perfect af en niet zo vlug vlug en hup weer een nieuw nummer:D:D
Twizz    posted on 23-12-2006 15:13
Poster: jerzz
Als dit minimal is vreet ik m`n schoen op. Oefen nog maar lekker verder, muziekmaken is kikke en als je in jezelf gelooft en een eigen stijl creeert dan kom je er vast wel Winking my eye

suc6!

weet ik veel:P
wat is het dan?

oja rk, voor jou lijkt het snel achter elkaar. maar ik produce súperveel nu op mn eigen computer, dus zo'n 10 uur(producen dus) per dag(op die computer) is niet raarWinking my eye
User edit by Twizz on 23-12-2006 @ 15:14:31 (69%)
RenéKuppens    posted on 23-12-2006 15:19
Poster: T4Twister

weet ik veel:P
wat is het dan?

oja rk, voor jou lijkt het snel achter elkaar. maar ik produce súperveel nu op mn eigen computer, dus zo'n 10 uur(producen dus) per dag(op die computer) is niet raarWinking my eye

OKEJ  snap ik maar denk je dat je in 10 uur veel nieuwe ideeen op doet ik doe iedeen op als ik fiets radio luister en dan als ik thuis kom toepassen dat kan best 2 uur werk zijn maar dan heb ik wel de hele dag naar digen gekeken en dergelijke ik denk dat als je 10 achterelkaar bezigbent je weinig inspiratie hebt

This is an old Topic

No new postings for 6.852 days.
 Post CommentThat would be 228.4 months
or a whopping 18.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

239 Users online: 51 Guests (188 Unknown)
Pages generated today : 28.979
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.680.991