Voorspelling 2007 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ScottB    posted on 22-12-2006 14:18
Altijd leuk om te voorspellen wat komen gaat Happy, laughing Als iedereen hier zijn voorspelling voor 2007 neerzet, kunnen we over een jaar kijken wat er is uitgekomen Winking my eye

Ik denk dat vinyl nog meer gaat verdwijnen. Je hoeft maar op marktplaats, speurder of hier op djresource te kijken en meer dan de helft gaat over de verkoop van draaitafels. Ik denk ook dat mp3 nog meer zal opkomen dan het nu al is. Er zullen meer en in meer stijlen mp3's beschikbaar komen. Verder hoop ik dat A&H met een nieuwe mixer komt en dat Pioneer met nieuwe effectenunits komen :D Maar dat is meer een hoop dan een voorspelling

What do you think about Voorspelling 2007 ??

Vote :   

Laidback    posted on 26-02-2007 23:38
Ik voorspel ook dat Jump Binnen dit jaar nog zwaar gaat afzakken! Happy, laughing
(al dat blije gedoe.. blehh :P)

House gaat daarnaast nog verder stijgen,. en onze nederlandse namen gaan komende zomer dus de hele wereld over! :D

en ik voorspel dat ik weer iets meer aan "draaien" ga doen..
nog even een residentie vinden voor 1 vrijdag of zaterdag in de week, en dan gaan we weer helemaal loos..
tevens zullen er dit jaar een bende tracks op mijn naam komen te staan..
verklap nog niet welke en wanneer..
maar ben al een kleine 3 maanden hard aan het sleutelen!

gr . laidback!
Illusion    posted on 27-02-2007 12:18
Dit jaar worden er ultra vette tracks geproduceerd. K'ga er zelf ook meer mee bezig.

Jumpstyle wordt denk ik ook iets minder, nou jah, ik heb het nooit echt super gevonden. Hardstyle groeit!!!!! en wordt NOG groter.

House en Elektro breiden zich uit naar nog andere ritme's.

Mijn voorspelling.

tjuus
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
tairip    posted on 27-02-2007 12:30
Poster: Illusion
Dit jaar worden er ultra vette tracks geproduceerd. K'ga er zelf ook meer mee bezig.

Jumpstyle wordt denk ik ook iets minder, nou jah, ik heb het nooit echt super gevonden. Hardstyle groeit!!!!! en wordt NOG groter.

House en Elektro breiden zich uit naar nog andere ritme's.

Mijn voorspelling.

tjuus

Net andersom, de jumpstyle gaat exploderen tot op zeer commerciele hoogte (wat nu ook al bijna het geval is). De hardstyle blijft wel doorgaan maar word misschien iets onderdrukt door de jump.
Maar een enkele jumpplaat beland bij mij in mijn tas, al die jengelende piepjes en bliepjes word ik helemaal gek van!
Yorick    posted on 27-02-2007 12:37
dan ben je aan het draaaien dan komen ze met van die vage artiesten....
die jump gemaakt hebben en dan zoek je thuis dan is het gewoon een hele domme en scheefe remix van een nummertje
naja de hardstyle blijft denk in de underground scene
maar jumpstyle zal nog groter worden tot dat het dood bloed( net als de hardcore)
er is ook al een vervolg op jumpstyle dat is newstyle
net als hardcore had je happy hardcore
nu heb je jumpstyle en een nog snellere versie van jumpstyle
tairip    posted on 27-02-2007 13:01
Poster: dj_jr
naja de hardstyle blijft denk in de underground scene

Underground? Uhmzz... feesten van dergelijke grote als Qlimax, Defqon noem ik nou niet bepaald underground! Meer mainstream al als je het mij vraagt!
HouseArrest    posted on 27-02-2007 15:29
Poster: dj_jr
( net als de hardcore)

We will not vanish, we will not die!

@ Jorrit: Skitzo wordt helemaal hot! (zijn ze eigenlijk al)
User edit by HouseArrest on 27-02-2007 @ 15:30:37 (91%)
ScottB    posted on 27-02-2007 16:58
Ik ben benieuwd wat er over een jaar over is al deze beweringen Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 6.650 days.
 Post CommentThat would be 221.7 months
or a whopping 18.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

147 Users online: 22 Guests (125 Unknown)
Pages generated today : 47.076
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.783.591