Poster: Companion
Duitse prijzen kun en mag je niet vergelijken. Ga er maar voor rijden om het daar op te halen... en als er wat mee is binnen de garantieperiode moet je er ook weer naar toe. In hoeverre een NL-reparateur het wil verwerken buiten de garantieperiode zal misschien ook wel lastig worden.
Nieuwprijs in Nederland is € 719,00 per stuk incl. BTW
Daarbij heeft deze set wielplaten, die er orgineel niet zijn.
Zelfs de tweedehandseprijs is nu goedkoper dan de aanbiedingen in webshops.
waarom mag je dat niet vergelijken...
als ik een set in nederland kan kopen voor 2250 2e hands en in duitsland voor 2220 euro NIEUW dan rijd ik naar duitsland. dan regel ik een busje en betaal ik de diesel.... momenteel 0.95 cent ongeveer de liter...
beetje wagen loopt 1/15 (diesel) 30 liter kun je dan 450 km voor rijden.
denk dat dat best rendabel is en als je dan iets aan je nieuwe set hebt dan rijd je nog een keer naar duitsland of je laat het in nederland maken.
want bij de 2e handse zit er waarschijnlijk ook geen garantie meer op omdat deze al een tijdje gebruikt is.
dus maakt het niet uit als je hem moet laten maken...... Nederlands of Duits.... de kosten zijn het zelfde, als je ze in Nederland laat maken. en mischien kun je zelf geregeld krijgen dat je set in nederland met garantie wordt gemaakt.
en je hebt wel een nieuwe in Duitsland een nieuwe dat is iets wat niet gebruikt/afgeragt/verkloot is door iemand anders.
bij nieuw weet je wat er mee gebeurd, of is gebeurd. en 2e hands niet.
dus is een prijsvergelijking met een 2e handse nederlandse en een nieuwe duitser dus het overwegen waard.
en is zelfs slim om te doen.