[TK] Electro Voice Gladiator set
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Companion    posted on 21-12-2006 14:36
Electro-Voice Gladiator set bestaande uit
2 x G118 bass-kast (400 W - 8 Ohm) max. SPL 131 dB, 34 kg. per stuk.
2 x G115 topkast (400 W - 8 Ohm) max. SPL 131 dB, 36 kg. per stuk.
G-115 top  G-118 Bass kast
Top G-115                             Bass G-118

Prima set voor drive-in show.

Basskasten extra voorzien van wielplaat met zwenk- en bokwielen.
Tevens een extra transportplaat om de top strak op de bas-kast te vervoeren.
Inclusief de orginele tussenpaal (nooit gebruikt)

Set is in nieuwstaat. Gaat weg wegens te weinig gebruik.

Nieuwprijs set: € 2.956,00 incl. B.T.W.

Mag nu weg voor € 2.250,00 incl. B.T.W.

What do you think about [TK] Electro Voice Gladiator set ??

Vote :   

kefco    posted on 21-12-2006 15:45
deze set kost in duitsland 2220 euro nieuw inclusief btw. Deze prijs lijkt me een beetje hoog voor een tweedehands set. thomann.de
User edit by kefco on 21-12-2006 @ 15:58:14 (9%)
ccc    posted on 21-12-2006 15:58
Ik vind niet dat je van prijzen moet uitgaan uit Duitsland of andere landen, maar uit prijzen uit Nederland.
De prijs kan om verschillende redenen anders zijn in een ander land.
User edit by ccc on 21-12-2006 @ 16:00:04 (100%)
Companion    posted on 21-12-2006 16:23
Duitse prijzen kun en mag je niet vergelijken. Ga er maar voor rijden om het daar op te halen... en als er wat mee is binnen de garantieperiode moet je er ook weer naar toe. In hoeverre een NL-reparateur het wil verwerken buiten de garantieperiode zal misschien ook wel lastig worden.

Nieuwprijs in Nederland is € 719,00 per stuk incl. BTW
Daarbij heeft deze set wielplaten, die er orgineel niet zijn.

Zelfs de tweedehandseprijs is nu goedkoper dan de aanbiedingen in webshops.
DNR    posted on 21-12-2006 19:16
je kan ook opsturen he Winking my eye als er iets mis mee is
User edit by DNR on 21-12-2006 @ 19:16:42 (2%)
djmamo    posted on 21-12-2006 23:39
Poster: Companion
Duitse prijzen kun en mag je niet vergelijken. Ga er maar voor rijden om het daar op te halen... en als er wat mee is binnen de garantieperiode moet je er ook weer naar toe. In hoeverre een NL-reparateur het wil verwerken buiten de garantieperiode zal misschien ook wel lastig worden.

Nieuwprijs in Nederland is € 719,00 per stuk incl. BTW
Daarbij heeft deze set wielplaten, die er orgineel niet zijn.

Zelfs de tweedehandseprijs is nu goedkoper dan de aanbiedingen in webshops.

waarom mag je dat niet vergelijken...

als ik een set in nederland kan kopen voor 2250 2e hands en in duitsland voor 2220 euro NIEUW dan rijd ik naar duitsland. dan regel ik een busje en betaal ik de diesel.... momenteel 0.95 cent ongeveer de liter...

beetje wagen loopt 1/15 (diesel) 30 liter kun je dan 450 km voor rijden.
denk dat dat best rendabel is en als je dan iets aan je nieuwe set hebt dan rijd je nog een keer naar duitsland of je laat het in nederland maken.

want bij de 2e handse zit er waarschijnlijk ook geen garantie meer op omdat deze al een tijdje gebruikt is.

dus maakt het niet uit als je hem moet laten maken...... Nederlands of Duits.... de kosten zijn het zelfde, als je ze in Nederland laat maken. en mischien kun je zelf geregeld krijgen dat je set in nederland met garantie wordt gemaakt.

en je hebt wel een nieuwe in Duitsland een nieuwe dat is iets wat niet gebruikt/afgeragt/verkloot is door iemand anders.

bij nieuw weet je wat er mee gebeurd, of is gebeurd. en 2e hands niet.
dus is een prijsvergelijking met een 2e handse nederlandse en een nieuwe duitser dus het overwegen waard.

en is zelfs slim om te doen.

www.moonentertainment.nl
Jorrit    posted on 21-12-2006 23:45
Oke, je punt is duidelijk.

Vanaf nu gaan we alleen reageren bij interesse, als je niet geinterreseerd bent, niet posten!
djwork    posted on 09-05-2007 19:50
Waarom zou je niet mogen vergelijken met Duitsland? Ik ken een paar zeer grote winkels daar zoals mus****ore.d* waar ze voor 20euro gewoon verzenden, met busjes VAN de winkel, waar echt zo goed als NOOIT problemen mee zijn. En met garantie is het daar ook zeker goed geregeld. Verder is er weinig wat mis kan gaan met Boxen wat binnen de garantie valt. De kast kan uit elkaar vallen, maar dit zal bij electrovoice niet zomaar gebeuren. Als je speakers opblaast krijg valt dit BUITEN de garantie, en speakers zullen binnen 2jaar garantie ook niet zomaar gewoon stoppen. Als het daar een PAARHONDERD euro goedkopen is nieuw dan in Nederland 2de hands en je het gewoon bij de deur krijgt afgezet... waarom zou je dit dan niet doen?
djpeckman    posted on 09-05-2007 20:21
Poster: djwork
Waarom zou je niet mogen vergelijken met Duitsland? Ik ken een paar zeer grote winkels daar zoals mus****ore.d* waar ze voor 20euro gewoon verzenden......

De verzendkosten bij deze webschop zijn zelfs helemaal gratis. Dus ze worden gratis verzonden en je betaald er gewoon Nederlandse BTW. over.
PatrickBeuken    posted on 09-05-2007 20:24
Aan djwork:
  • Je kickt onnodig een topic van 5 maanden oud.
  • Je start een discussie die je ook in andere bestaande topics mbt kopen in duitsland kunt voeren.
Ik raad je aan dit in het vervolg niet meer te doen
User edit by PatrickBeuken on 09-05-2007 @ 20:27:01 (6%)

This is an old Topic

No new postings for 6.715 days.
 Post CommentThat would be 223.8 months
or a whopping 18.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

315 Users online: 34 Guests (281 Unknown)
Pages generated today : 6.865
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.658.877