taakbalk wordt niet weergeven
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dj_Fantasy    posted on 21-12-2006 10:47
Natuurlijk je staat op en je start je pc op, eerst even kopje koffie drinken en dan kom je tot de conclusie dat je taakbalk er niet staat:s
Heel raar want alles wat ik open (IE, MSN) houdt nogwel rekening met hun formaat zodat je nog kan zien waar de taakbalk stond.
Weet misschien ook iemand hoedat ik deze terug zichtbaar kan krijgen??

dj2dj.nl

What do you think about taakbalk wordt niet weergeven ??

Vote :   

the-melody    posted on 21-12-2006 11:01
Stroom van je pc, ff wachten. Terug stekker erin, dan staat die der wel weerWinking my eye En anders kun je nogaltijd systeemherstel doen(alhoewel dat je dan je bestanden kwijt bent die je in de tijd tussen vandaag en dat punt dat je teruggaat hebt opgeslagen).
Lead    posted on 21-12-2006 11:49
Wat heb je gisteren gedaan met je PC, dit gebeurt niet uit zichzelf !

Eerst even opnieuw opstarten is het eerste wat je moet proberen. Daarna de drivers updaten van je video kaart....

Als dat niet helpt kun je verder kijken.
Let the BASS be louder
Dj_Fantasy    posted on 21-12-2006 12:06
Ben nu even bezig geweest met alles opnieuw een beetje te herconfiguren en wat het was weet ik niet, maar men taakbalk staat er tenminste terug. Dus wat mij betreft mag hier wel een slotje opHappy, laughing

dj2dj.nl
DaDragon    posted on 14-01-2007 23:00
Poster: Dj_Fantasy
Natuurlijk je staat op en je start je pc op, eerst even kopje koffie drinken en dan kom je tot de conclusie dat je taakbalk er niet staat:s
Heel raar want alles wat ik open (IE, MSN) houdt nogwel rekening met hun formaat zodat je nog kan zien waar de taakbalk stond.
Weet misschien ook iemand hoedat ik deze terug zichtbaar kan krijgen??

heb je al eens geprobeert om deze handmatig op te starten?
Dit gaat als volgt.:

Wanneer je pc volledig opgestart is, druk je bij Win XP de volgende knoppen tegelijk in:
CTRL, ALT, DEL

nu verschijnt er de zogenaamde "taskmanager" oftewel "Taakbeheer"
Scroll in de lijst naar beneden en zoek of Explorer.exe ertussen staat. Als deze ertussen staat selecteer em dan en beeindig dit proces middels de knop rechtsonderin.

Klik nu op het woord " Bestand" links bovenin en klik op "nieuwe taak (uitvoeren)

Hierna verschijnt er een schermpje waarin je een opdracht kan geven. Type in:
Explorer.exe

Als het goed is moet nu automatisch je taakbalk op gaan starten. Als dit niet gebeurt zit er een fout in je windows systeem wat problemen geeft.

Je weet ook zeker dat je taakbalk niet geminimaliseerd onderin je scherm staat?

EDIT: zag te laat dat dit al opgelost was.. excuse me
User edit by DaDragon on 14-01-2007 @ 23:00:46 (5%)

This is an old Topic

No new postings for 6.830 days.
 Post CommentThat would be 227.7 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

224 Users online: 32 Guests (192 Unknown)
Pages generated today : 23.779
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.675.791