hey daar allemaal ik ben hier nieuw mijn naam is Ahmed ik draai sinds korts ben een enorme fan van felix da housecat en ben gek op house muziek. Ik probeer veel info op te doen en zal mischien wel wat doms zeggen dus bij deze vergeef me.
What do you think about Mijn naam is!! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Hallo allen mijn naam is woody (zo word ik ook genoemd) ik draai nu al 9 jaar alround, mijn Muziek stijl is R&B,HIP HOP,DANCE HALL,LATIN HOUSE,CLASSICS en nog veel meer. als er vragen zijn dan mag je die best stellen.
Hallo collega dj's, Ik ben Hans van Egteren, 21 jaar oud en kom uit Ermelo. Draai sinds mijn 17e met vinyl en af en toe cd's... Mijn stijl is Trance, Techtrance en Techno
No new postings for 7.675 days. Post CommentThat would be 255.8 months or a whopping 21 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.