Indraaien en of Afterparty (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DrMando    posted on 19-12-2006 21:15
Yooo ik vroeg me is af: als jullie een set gaan draaie (langdurig), doen jullie dan eerst wat rustiger en dan opbouwen naar hard om dan weer af te zakken? draaien jullie ook afterparty tegen de late uurtjes ? of hoe bouw jij de sfeer op ...

Of eerder direct er in vliegen ?

Ik ben King of the Afterparty, het is mijn lievelingsmoment van de avond, lichtjes aangeschote meekwelen op de alom bekende traxx @ 125 - 130 BPM, waarin volgens mij Depeche mode toch wel bovenaan de lijst staat

What do you think about Indraaien en of Afterparty ??

Vote :   
dj-nick    posted on 22-12-2006 11:40
ja maar ik heb gister ook met een paar lj's gepraat die het licht ook op sensation en nightmare doen en die wisten het ook niet die stonden me daar bijna uit te lachen om wat ik zei
DrMando    posted on 22-12-2006 11:44
We zijn in feite redelijk off topic aan het gaan :D maibe een nieuwe topic hierover ?
djmamo    posted on 22-12-2006 21:14
Poster: dj-nick
ja maar ik heb gister ook met een paar lj's gepraat die het licht ook op sensation en nightmare doen en die wisten het ook niet die stonden me daar bijna uit te lachen om wat ik zei

dan zullen ze niet lang werk hebben, nu ben je echt onzin aan het praten, wie wareb het dan mischine ken ik ze wel zit in het zelfde wereldje.

en wel lache eigenlijk want de lj van van nightmare is niet dezelfde als van sensation.
www.moonentertainment.nl
djmamo    posted on 22-12-2006 21:16

waarom wil je dat zo graag weten dan

en waarom weet bijna geen ene lj dat

en waarom ik wil weten waar jij draait... omdat je pas 15 jaar bent en nu al zegt dat je daar en daar hebt gedraaid, ik geloof je niet.

je bent meer praatjes dan iets anders.... dus kom maar eerst met echte reeele antwoorden bijv. plaatsen waar jij gedraaid hebt de o zo grote tenten en dan praten we verder.
www.moonentertainment.nl
dj-nick    posted on 22-12-2006 21:18
nou draai zowiezo elke week in discotheek alcazar puttershoek heb genoeg foto's
djmamo    posted on 22-12-2006 21:52
nou draai zowiezo elke week in discotheek alcazar puttershoek heb genoeg foto's

oke post maar, heb ze net gebeld en er draait niemand daar die jonger is dan 18 jaar heb ik net gehoord en ene nick uit rotterdam konden ze niet.

nu jij weer... 0900 aclazar
www.moonentertainment.nl
dj-nick    posted on 22-12-2006 23:06
ten eerste ik het geen nick
ten tweede ik kom niet uit rotterdam
ten derde je kan maar tot 5 uur bellen en ik zij het erna pas

ik heb 100 foto's voor je waar ik sta te draaien in alcazar
User edit by dj-nick on 22-12-2006 @ 23:07:23 (100%)
Nvie    posted on 22-12-2006 23:19
Ja nu weten we het wel weer met het baas boven baas gedoe!

Zelf vind ik het ook een beetje wazig met die kleuren, maar who cares, daar ging het niet om.

Back on topic dus!
MuffHouse    posted on 25-12-2006 06:02
Ik ben zelf Lj. Aan het begin van de avond als de grote zaal zich vult (ik ben lj van de kleine zaal) dan stel ik mijn lichtafel in, meestal hou ik het erg donker, stel meestal de pars in met wat standaart kleuren (filters) daarnaast maak ik altijd gebruik van een rookmachine (we hadden een hazer maar die wordt gerepareert ) Ik houd het eigenlijk in het begin van de avond erg donker. later ga ik beter belichten met het bewegend licht. leuke gobo's erin strobo aan ect.
Jorrit    posted on 25-12-2006 11:33
HIER verder met die discussie, ontopic!
Ivar    posted on 25-12-2006 13:15
als jullie een hele avond draaien.. draaien jullie dan ook wel eens een plaat dubbel? Dit merk ik wel eens op bij mij in de buurt. En wat vinden jullie daarvan ?
HouseArrest    posted on 25-12-2006 13:31
Ja dan draai ik soms wel eens een plaat dubbel, maar ook als die plaat nog een keer aangevraagd wordt draai ik zo'n plaat gewoon nog een keer.
DrMando    posted on 28-12-2006 15:33
Dubbel draaien kan, zeker als het ver uiteen ligt en eerste keer je het nr draaide er nog niet teveel volk aanwezig was ...
PatrickBeuken    posted on 28-12-2006 15:52
Zolang het niet storend is voor het publiek, is het helemaal niet erg om een plaat dubbel te draaien.
MauriceForge    posted on 28-12-2006 16:42
wat een gezeik over licht, geef mij maar een donker hol met een strobo en een misschien een paar lampies, als de muziek de juiste flow heeft en het juiste publiek is aanwezig dan gaat het toch wel los!
Ivar    posted on 29-12-2006 17:18
vind dat persoonlijk niet cool...
djmarcelm    posted on 04-01-2007 11:07
donkere kleuren of lichte kleuren setjes van 1 uur of 7 uur (in mijn geval en niet het licht kunnen regelen martin pc )

who gives a fuckConfused

als er maar sfeer hangt en of dit nu met geel of rood is bij mij is het 1 grote regenboog van kleuren en is altijd feest!!
all-round dj/ feest dj, ex tmf in de mix roadshow dj
PatrickBeuken    posted on 04-01-2007 11:12
Zoals Jorrit al zei: ontopic, MauriceForge, Ivar en djmarcelm!

Het topic over licht vind je hierrr.
DrMando    posted on 04-01-2007 15:29
eum page not found Patrick, ik zou eventjes editte en verandere Winking my eye anders ramme ze hier maar door over dat licht :p

This is an old Topic

No new postings for 6.840 days.
 Post CommentThat would be 228 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

226 Users online: 45 Guests (181 Unknown)
Pages generated today : 29.054
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.681.066