cd-speler
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tactikz    posted on 18-12-2006 16:14
Ik zou graag een cd-speler bijkopen.
Het budget voor een enkele is max 270 euro,
en ik dacht aan één van deze twee, welkeen vinden jullie het best?

-Reloop RCD-800s
-Numark Axis-4

What do you think about cd-speler ??

Vote :   

_Ivan_    posted on 18-12-2006 16:28
Wat wil je met de cd-speler gaan doen? Scratchen is in ieder geval niet mogelijk... Waar twijfel je tussen? heb je de producten zelf al eens vergeleken? Volgens mij is er in ieder geval wel het nodige over de axis 4 te vinden op dit forum, probeer ef de search buttonHappy, laughing.... RCD-800s heb ik nog weinig van gehoord... heb je al gekeken naar de JB-Systems vorm van die cd-speler? Zitten volgens mij nog meer functies op dan de RCD en is maar 7 euries duurder...
Feel&.Celebrate.Life!
the-melody    posted on 18-12-2006 16:31
Scratchen is wel mogelijk met de reloop,(aangezien dat de oem is van de jb cd200) boven het jog zit een knopje met S erin, druk dat in en je hebt het jog in scratch modus(verwacht er wel niet veel van).
HouseArrest    posted on 18-12-2006 16:46
De s is van sample, alleen de jb cd200 van die OEM's kan namelijk scratchen, dat is het speciale aan de JB!

Verder heb je de spelers met het alluminium jogwheel, die zijn duurder en kunnen allemaal scratchen zoals de ds-1150 van omnitronic etc.
Hansje    posted on 18-12-2006 16:48
Die axis van numark schijnt ook wel lekker spelertje te zijn. Heb ze alleen nog nooit aangeraakt. Collega van mij heeft ze geloof ik
RenéKuppens    posted on 18-12-2006 17:32
Poster: the-melody
Scratchen is wel mogelijk met de reloop,(aangezien dat de oem is van de jb cd200) boven het jog zit een knopje met S erin, druk dat in en je hebt het jog in scratch modus(verwacht er wel niet veel van).

opzich valt dat wel mee hoor..
het is een digitaal scratch geluid wat na mijn mening nog best mooi klinkt...
je zou ook nog kunnen kijken voor JB MCD 200 als je ook nog mp3 compiclatie wil hebben
robbert    posted on 18-12-2006 17:38
De axis-9 was altijd een erg fijne speler. Aangezien de meeste functies gelijk zijn, ga ik er vanuit dat de axis-4 dat ook is. Vooral de dubbele (erg goed werkende!) loop functie met 2x hotloop is fijn.
_Ivan_    posted on 18-12-2006 17:50
Poster: Dj-RK
het is een digitaal scratch geluid wat na mijn mening nog best mooi klinkt...
je zou ook nog kunnen kijken voor JB MCD 200 als je ook nog mp3 compiclatie wil hebben

Op de RCD-800 kun je volgens mij helemaal niet scratchenWinking my eye
Feel&.Celebrate.Life!
Wout-r    posted on 18-12-2006 18:46
Ik ben een gelukkige eigenaar van de axis 4... Kheb hem sinds juli dit jaar en heb ben er hartstikke tevreden over Winking my eye

De loops zijn ook zeker goed te gebruiken Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 6.842 days.
 Post CommentThat would be 228.1 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

348 Users online: 273 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 781
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.750.253