Poster: Lead
Of het naar binnen werken voordat ze naar binnen gaan..... Maar dan kun je gevaarlijke situaties krijgen als het heel erg lang duurt in de rij bijvoorbeeld....
Poster: Lukaz
Ik vindt ten eerste dat alle genotsmiddelen gelegalizeerd moeten worden.. (Edit: voor 18+, zij zijn oud en wijs genoeg om voor de consuquensies in te staan).
het gebeurd het nu ook al of het nou ilegaal is of niet,
als het legaal is heb je veel minder crimanilieit omdat het niet meer ilegaal hoeft, en er komt meer geld in de kas van de staat, omdat je net als sigaretten etc. er accijn op kan vragen, dus ik zie er alleen maar voordelen in. Want dat er veel meer problemen van komen is onzin want dat gebeurd nu ook al, ilegaal of niet, de mensen die echt behoefte aan een lijntje of pilletje hebben doen het toch wel!
Ik zelf heb nog nooit Harddrugs gebruikt!
'Als drugs worden afgepakt, dan gaan mensen meer zuipen. En alcohol levert veel grotere problemen op'.
om eerlijk te zijn, vind ik dit bullshit
serieus, als iemand een pil neemt moet hij dat toch lekker doen, als ze geen pil hebben en het toch willen nemen ze meestal meer alcohol (i.p.v die pil)
en daar krijg je alleen maar meer geäuwhoer van,,
hmm,, opzig gebeurt dat veel meer mensen die te veel hebben gedronken, en reken maar van yes dat dat veel vaker gebeurt..
Met andere woorden, wil je alle klapperij voorkomen moet je ook de alcohol verbieden.
Wat dat is de grootste boosdoener!
Met andere woorden ik heb gelijk en je weet niks anders te zeggen als dat dat niet de stelling is?
Goed dan maak ik dat de stelling
Wat denk je dat de gevolgen dus zullen zijn bij het verbieden van alcohol tov. het verbieden van harddrugs?
de mensen die echt behoefte aan een lijntje of pilletje hebben doen het toch wel!
En over mn Alcohol voorbeelden was naar aanleiding van dat jij zei dat iemand, iemand anders wou slaan (= klapperij) maar wat met alcohol veel vaker gebeurd!
Dus zoals ik al zei, niks verbieden!
quote: |
Poster: Jorrit Lees dan! Er staat duidelijk dat dit incident voorkwam uit een hallucinatie, iets wat je bij alcohol toch wat minder vaak meemaakt. Bij alcohol is de reden vaak iets feitelijks als elkaar aanstoten ofzo. |
Poster: Jorrit
Lees dan! Er staat duidelijk dat dit incident voorkwam uit een hallucinatie, iets wat je bij alcohol toch wat minder vaak meemaakt. Bij alcohol is de reden vaak iets feitelijks als elkaar aanstoten ofzo.
Met andere woorden ik heb gelijk en je weet niks anders te zeggen als dat dat niet de stelling is?
maar wat laten we er maar over ophouden, want jij denkt toch dat je gelijk hebt en daar blijf je vast wel bij