Poster: djmamo
het is gewoon zo.... oem bakken zijn de vervangers van de technics....
wie gaat er nog veel geld uitgeven aan een product dat door iemand anders goedkoper en (naar mijn menig) een mooier jasje heeft
leuk als je laatst een technics hebt gekocht maar (persoonlijk) zou ik er wel een beetje ziek van zijn (zie de prijs waar koop je ze nog voor, voor de naam?)
dus voor iedereen die draaitafels wil kopen stop je geld in een oem draaitafel (hou het wel bij de draaitafels) ze zijn echt beter 4,5 kg plateau is meer dan de technics
is wel ff wenne MAAR DAN HEB JE OOK WAT (iets wat beter is dan technics)
Poster: Steev
Ik moet zeggen dat 800 euro al een groot bedrag is voor een beginnende dj.. (is 1700 gulden he) Ik ben begonnen met een crappy mixer van 75 euro, één tt1650 (numark) en een normale cdspeler... Maar goed, als jij het groots aan wilt pakken! Wat voor boxen zitten er precies bij? Wat voor merk, specs? Die amp ziet er nice uit, al heb ik hem nog nooit in het echt zien werken. En verder zijn de draaitafels en die mixer een uitstekende keuze denk ik.
Wat is alleen de reden dat hij zoveel platen, en apparatuur weg doet voor zo'n ,relatief gezien, laag prijsje? Als je kijkt dat platen zo'n 10 euro per stuk kosten, vind ik het best vreemd iig.
Maar goed, miscchien kan je vragen of je het bij hem in het echt kan zien? Evt proberen?Succes!
Poster: ciderke
Welk merk je ook kiest, zorg wel dat het direct-drive turntables zijn. Belt-drive zul je later toch vervangen door andere.
Poster: Djillusion
Ik denk dat dat wel logisch is, zijn tegenwoordig weinig mensen die als dj nog belt drive kopen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.