Poster: tairip
Eigenlijk snap ik je niet helemaal! :S
Mensen luisteren niet je track omdat jij het bent! Maar omdat ze het nummer mooi vinden! Maak dus een goed nummer die aanslaat en ga daarmee naar een platenmaatschappij.
Als je bedoeld hoe je zelf bekend word, doe originele dingen... maak mash-up's of coole intro's, durf iets te doen wat een ander niet durft of kan!
Poster: Atomix
gewoon iets van een demo van jou productie opsturen of gaan brengen!
uuuuhhh, om tiesto maar eens te noemen? er zijn ook mensen die maken een nummer en brengen het uit op naam van een bekende artiest die dan bijvoorbeeld 50% van de winst krijgt die eigenlijk voor de producer zou zijn.
ja en dat bedoelde ik eigenlijk, hoe moet ik zo een nummer doen, dat de platenmaatschappij er van weet. kijk
Poster: Jorrit
Tiesto, dan noem je ook wel iemand. Ik denk niet dat we meneer T4Twister met Tiesto kunnen gaan vergelijken. Op jou niveau, als je al een je je plaat al kan uitbrengen, zullen de mensen die hem kopen, de plaat kopen omdat het een leuk plaatje is.
Poster: dancedimension
wat wil je daarmee zeggen? Dat we jou dan gelijk maar kunnen vergelijken met hem omdat hij zo begonnen is en als jij dat doet jij ook zo bekend zal gaan worden als tiesto?.. nee ik dacht het ook niet..Zoals jorrit al eerder opmerkte, je moet jezelf niet gaan vergelijken met iemand met zo'n grote naam... verder sluit ik me aan nog bij wat jorrit erna zei.
tiesto is ook zoals mij begonne
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.