Vlaanderen onafhankelijk (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ccc    posted on 15-12-2006 17:35
Wat zijn die Belgen toch super vet!!!  
Iedereen die gisteravond het nieuws heeft gezien heeft het vast en zeker meegekregen. Ik vind het in ieder geval een super grap :D.

BRUSSEL (ANP) - De Franstalige Belgische televisiezender RTBF heeft woensdag een flink aantal Belgen laten schrikken. De zender onderbrak de programmering voor een speciale nieuwsuitzending waarin werd gemeld dat Vlaanderen zich onafhankelijk had verklaard.
Ook werd gesteld dat koning Albert II het land uit onvrede zou hebben verlaten. De hele uitzending was een grap

Mod edit by W.i.M on 15-12-2006 23:25 (3%)

What do you think about Vlaanderen onafhankelijk ??

Vote :   

Bastian    posted on 16-12-2006 21:31
zijn weer de belgen hoor:P
User edit by Bastian on 17-12-2006 @ 11:40:13 (58%)
lrfist    posted on 17-12-2006 14:21
soit :P
vlamingen en walen voelen zich idd niet zo "belg", zoals nederlanders zich "nederlanders" voelen.
maar toch kan vlaanderen niet zonder wallonie en wallonie niet zonder vlaanderen. wij zijn idd iets welvarender dan wallonie, maar zonder wallonie zou onze welvarendheid toch een serieuse deuk krijgen.
wallonie is industrie, vlaanderen is dienstensector: we kunnen niet zonder elkaar.

en daarbij hebben wij meer dan lang genoeg minder welvarend geweest als wallonie, terwijl zij dan ons hebben liggen financieren (zelfs voor dat belgie bestond Winking my eye )
Progrezz    posted on 17-12-2006 15:25
waalse staalnijverheid is toch serieus aant afnemen
Lukaz    posted on 18-12-2006 17:59
Poster: the-melody
Vind je dat nou echt een goede grap? Ik vind het weeral eens een bewijs dat walen flauwe humor hebben. Ik kan er allesins niet om lachen.... Moest vlaanderen onafhankelijk worden, het zal hier een boeltje worden.....

whaha heerlijke humor vindt ik dit :P :D haha

gewoon flink auwhoeren op zeer grote schaal Winking my eye
lrfist    posted on 18-12-2006 19:41
Poster: Progrezz
waalse staalnijverheid is toch serieus aant afnemen

vorig jaar ben ik gaan praten met iemand van een comité die het nieuwe waalse industrieplan heeft uitgetekend...
in wallonie hebben ze massa's opportuniteiten (zeer veel verlate industrieterreinen), farma bloeit er hard, metaalnijverheid is nog altijd een van hun sterkste punten (is echt niet hard aan het afnemen hoor... umicore staat nog altijd in de top 5 bedrijven van de grootste van belgie...) en er waren nog enkele andere industrietakken. die gaan ze fel uitbouwen op gefundeerde basis. er moeten plannen voorgelegd worden voor ze subsidies krijgen enzo.
wallonie is echt wel bezig met zijn economische sanering Winking my eye
ciderke    posted on 18-12-2006 22:03
Dat is positief natuurlijk, maar zelfs zonder deze economische vooruitgang... Moet een goede economie een vereiste zijn om bij elkaar te blijven? Waar gaan we dan naar toe? Er zijn nog veel andere redenen om bij elkaar te blijven. (zie m'n post vorige blz)

This is an old Topic

No new postings for 6.837 days.
 Post CommentThat would be 227.9 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

429 Users online: 302 Guests (127 Unknown)
Pages generated today : 43.778
Most visitors online this month : 542
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.250.778