beats van nummers
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Vibemaster-D    posted on 12-12-2006 17:13
heej ik moet van een paar nummers alleen de beats hebben.

weet iemand een plek op internet waar je die (il)legaal kan krijgen??

het gaat om nummers van de artiesten/groepen

opgezwolle
Extince

alvast bedankt voor de hulp.

What do you think about beats van nummers ??

Vote :   
Pilli    posted on 12-12-2006 17:17
Op de vinyl/cd het origineel/remix vinden waarin voor een korte periode de beat alleen draait en dan knippen en plakken? (cool edit kan daarvoor bijvoorbeeld gebruikt worden)
Vibemaster-D    posted on 12-12-2006 17:22
ok zal dat eens proberen wat ik heb de nummers nu digitaal (legaal) dan kan ik dat we leven doen thanx
tairip    posted on 12-12-2006 20:54
Gewoon sampelen dus! Je neemt de hele beat en die ga je gebruiken.
Ivar    posted on 25-12-2006 15:27
opgezwolle heeft geen instrumentals uitgegeven... je kan wel veel loopjes vinden of zelf maken....

en van extince kan je kaal of kammen wel vinden geloof ik....
lrfist    posted on 26-12-2006 01:31
Als de singles op vinyl zijn verschenen, is er een grote kans dat er een instrumental bijzit.
Otherwise, sampelen geslagen (heb ik vroeger ook veel met hiphopbeats gedaan, in de tijd dat ik nog mc was :P )
Twizz    posted on 26-12-2006 13:20
en anders gebruik je het truukje dat een tijdje geleden op het forum hier op djr verscheen, je pakt een goede acapella en draait de golf om, en timed hem gelijk met de normale versie(let wel, de acapella moet precíes hetzelfde zijn maar alleen zonder instrumenten)
lrfist    posted on 26-12-2006 13:33
Poster: T4Twister
en anders gebruik je het truukje dat een tijdje geleden op het forum hier op djr verscheen, je pakt een goede acapella en draait de golf om, en timed hem gelijk met de normale versie(let wel, de acapella moet precíes hetzelfde zijn maar alleen zonder instrumenten)

een acapalla is moeilijker te vinden dan een instrumental :D als er een aca opstaat staat er sowieso bijna altijd een instrum op een hiphop-plaat.
wel kan het zijn dat het refrein toch op de instrumental staat. echt vreemd, maar het komt wel vaker voor...
IbiziX    posted on 26-12-2006 14:47
knippen en loopen!

This is an old Topic

No new postings for 6.849 days.
 Post CommentThat would be 228.3 months
or a whopping 18.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

431 Users online: 209 Guests (222 Unknown)
Pages generated today : 34.907
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.686.919