Als je een topic hebt waar een x aantal dagen niet meer in is gereageerd dan moet je onderin eerst op de submit butten drukken om te posten. De qoute functie werkt echter dan niet meer. Ook niet als je eerst op de submit button drukt.
What do you think about Qoute in oude topics ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
En dat is geen fout.... Als die melding eronder staat betekend dit dat er al een hele tijd niet meer gepost is in die topic....
Hoe zinvol is het om dan nog wat te quoten ?? De melding staat er als er minimaal 60 dagen (=2 maanden) niets meer is geschreven in een topic. De posters weten dan al niet eens meer wat ze geschreven hebben....
Is dus niet helemaal in orde, maar naar mijn idee is dit niet echt fout...
Ik begrijp het idee wel en snap dat je mensen wilt na laten denken voor ze iets in een "verouderd" topic zetten. Maar ik verwachte een beetje dat na het drukken op de submit button en het zichtbaar worden van het post scherm de quote functie wel weer werkt.
Soms heb je van die topics die ook na een tijdje van inactiviteit nog wel actueel zijn en dan kan het soms makkelijk zijn een ouder iemand te quoten. (Ging in dit geval om de review van de XTRM-1)
Maar zal niet ontkennen dat het bij het overgrote deel van de topics zinloos is.
Bedankt in iedergeval voor de toelichting.
We hebben bewust die drempel gelegd, als iets zinvol is zal de reply toch wel komen, maar het houd zo mensen die zomaar posten wellicht tegen... dat komt de kwaliteit van de postings ten goede denk ik.
jaja natuurlijk ik ben zelf ook tegen spam, zinloos, moet je naar andere forums gaan. Het was maar om aan te tonen dat het ook zonder quote ging,... maar dat was inderdaad een zinloze post.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.