Hallo, Aangezien mijn ouders denken dat ik van mijn opvoeding genoten heb, denk ik dat ik me maar eens even netjes voorstel. Mijn naam is Michael, ik ben 16 en woon in Uden... Ik heb nog geen Dj naam omdat ik alles wat ik verzin uiteindelijk niet leuk vind, of het is al een gebruikte naam... ( vroeger gebruikte ik MichaelV , maar dat vind ik nu echt TE veel lijken op Marco V. ) Bonzaiboom is dus ook NIET mijn Dj-naam... Ik draai vooral Dance en Hardstyle. Ik gebruik CD's, maar het lijkt me wel leuk om ooit te beginnen met platen. Setup: Denon DN-D6000 en dan mijn zooi :P : Skytec versterker, Skytec mixer en 2 dingen waar geluid uitkomt, maar wat geen boxen mogen heten. Ik ben dus ook op zoek naar nieuwe gear en zit nu te denken aan een Crown versterker en de Reloop Rmx-40 BPM (aangezien er al zat FX op mijn cd-speler zitten)... Als je tips hebt zijn ze natuurlijk altijd welkom.
Naja... als iemand nog iets wil weten hoor ik het wel...
What do you think about Hey... ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.863 days. Post CommentThat would be 228.8 months or a whopping 18.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...