2 House nummers
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Francessco    posted on 09-12-2006 18:15
Hee jongens,

Ik ben opzoek naar 2 house nummers. Ik heb geen stukje ervan kunnen rippen, dus jullie moeten het met de vocal doen:

#1 - Vocal: 'I Need House, all Night' . Dit nummer is veelvuldig gebruikt door Sidney Samson en anderen. Een tijdje geleden (toen het nummer Girls van hem uitkwam) draaide hij hem ook al in een live set op Slam.Fm

#2 - Vocal: 'Check out my groove party' of 'Check out my group party'. Het is heel erg slecht te horen. Maar dit nummer is onder andere gebruikt door onze man Vato.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen .

What do you think about 2 House nummers ??

Vote :   

MuffHouse    posted on 10-12-2006 12:28
*1 is volgens mij: Bioground - we are house. Als hij een beetje underground is (deep) dan moet het hem zijn
Francessco    posted on 13-12-2006 17:23
Oke tnx MuffHouse, ik ga even kijken en speuren!
tym    posted on 13-12-2006 19:31
quote:
Poster: Francessco
#1 - Vocal: 'I Need House, all Night' . Dit nummer is veelvuldig gebruikt door Sidney Samson en anderen. Een tijdje geleden (toen het nummer Girls van hem uitkwam) draaide hij hem ook al in een live set op Slam.Fm

erm ik heb die set, dat was namelijk bij clubbin', paar dagen voordat girls uit kwam idd.. Ik neem aan dat we het nu over dezelfde set hebben want het lijkt me sterk dattie voor girls uitkwam daar 2x was :p Maar daar zit volges mij geen nummer in met die vocal hoor. Hier de tracklist:

quote:

1. Gregor Salto - Cant Stop, Push It (Bootleg van Salt n' Peppa's - Push It)
2. Dennis Vs Whitney - It's Not Right (A2-Side)
3. Sidney Samson ft Lady Bee - Till U Get Enough
4. Sidney Samson ft. Tyce - Samsonic
5. Sidney Samson - All My Selecta
6. Skitzofrenix - Damn It!
7. Sidney Samson ft. Lady Bee - Girls (Electro Breakdown Mix)

User edit by tym on 13-12-2006 @ 19:35:01 (15%)
Francessco    posted on 13-12-2006 19:37
Ja, het is absoluut die set. Ik ken de set ondertussen letterlijk uit mijn hoofd.
Vreemd. Ik ga even kijken. In iedergeval bedankt!

ps. draai je ook wel eens in omgeving Hoorn of niet? bekende naam namelijk

[Edit]: Je hebt volkomen gelijk! Ik was in de war met een ander nummer. Het gegeven nummer zoek ik nog steeds !  Excuses
User edit by Francessco on 13-12-2006 @ 19:45:01 (64%)
tym    posted on 13-12-2006 21:04
nee ik draai niet in de omgeving van hoorn.. maar mja ik had eigenlijk nog neit echt een dj naam maar dit kwam in me op als username. maar wat anders verzinnen dan ;s

This is an old Topic

No new postings for 6.862 days.
 Post CommentThat would be 228.7 months
or a whopping 18.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

330 Users online: 120 Guests (210 Unknown)
Pages generated today : 34.190
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.686.202