Aansluiten DAP DS-CDJ-200 op speakers
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

discus    posted on 08-12-2006 17:02
hoe kun je speakers hieraan maken moet hier een versterker tussen?
en welke speakers zijn het beste?

What do you think about Aansluiten DAP DS-CDJ-200 op speakers ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 08-12-2006 17:10
Tussen een cd-speler en speakers moet altijd een versterker, inderdaad. De beste speakers? Hmm... Meyer Sound is erg goed, in een lagere klasse JBL, EAW, Dynacord enz. Als je van de door mij genoemde merken wat info opzoekt zul je zien dat deze merken vaak erg dure en grote systemen hebben. Aangezien je het over een DAP cd-speler hebt lijkt het me niet dat je op zoek bent naar zoiets. Vertel ons dus eerst eens wat je zoekt, wat je budget is, waarvoor je het wilt gebruiken, enz....

Verder raad ik je aan om eerst eens wat andere topics op dit forum te lezen. De vraag die jij stelt is namelijk zo standaard dat deze al 20x beantwoord is op dit forum.

EDIT: en dit topic hoort zeker niet in het Pro Audio forum. Kijk eerst eens wat er nog meer op dit forum te zien valt, voordat je zomaar iets in het wilde weg begint te vragen. Verder wens ik je een aangenaam verblijf en hoop ik dat je jezelf in het forum 'Introduce Yourself' voorstelt.
User edit by PatrickBeuken on 08-12-2006 @ 17:25:40 (42%)
Lead    posted on 08-12-2006 18:07
Poster: discus
hoe kun je speakers hieraan maken moet hier een versterker tussen?
en welke speakers zijn het beste?

Welkom hier Discus.

Ik heb je posting verplaatst naar Rookie Forum, dat is een betere plaats voor deze vraag.Patrick geeft je hier eigenlijk het antwoord al.
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 6.852 days.
 Post CommentThat would be 228.4 months
or a whopping 18.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

345 Users online: 257 Guests (88 Unknown)
Pages generated today : 1.240
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.750.712