Sinds gisteren leest mijn 4 maanden oude CDJ 800 geen cd's meer, soms bromt hij of hoor je dat het apparaat een cd probeert te lezen. Tevens werpt de speler na een aantal seconden de cd er weer uit.
Hij geeft geen fout meldings code aan dus is het voor mij een raadsel, ik hoop niet dat het de laser is, misschien weten jullie het antwoord op mijn probleem?
DJ Yellowstone........
What do you think about Mijn CDJ 800 leest geen cd's meer! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Aangezien het toestel 4 maanden oud is heb je recht op garantie. Ga met het toestel terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt en zij kunnen alles voor je regelen (neem wel de bon mee!).
Toestel zal waarschijnlijk naar Pioneer worden gestuurd om ernaar te laten kijken. Je hebt je toestel meestal binnen 2 weken (10 werkdagen) weer terug. Mocht het geen garantie zijn krijg je altijd eerste een prijsopgave, maar ik denk dat dat wel goed zit.
Let the BASS be louder
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.