Poster: Ilja
Van hoeveel uur zijn jullie GIG's in clubs en disco's normaal gesproken. ( maar een paar uur of echt hele nacht lang ? ?).?
Poster: DJ-Scratch
Ik draai meestal zo'n 4 tot 8 uur.. achter elkaar. Maar als je alleen de style HipHop kent en hebt, ben je erg beperkt, krijg je bijna geen boekingen.! *tip* Probeer meerdere style (top40 enzovoort) te kopen/downloaden! En leer ze een beetje kennen en probeer er mee te mixen. Als je meerdere stylen hebt, Kan je sneller in een club te komen draaien. Maar de meeste clubs zoeken echt iemand vanaf 18 jaar.. Maar je kunt het altijd proberen. Anders ga je een keertje langs; Een caf?, feest tenten, scholen enzovoort. Die hebben meestal wel setjes die je kunt gebruiken, en die soms een DJ zoeken.
Succes met zoeken!
Poster: Tekhead
minimum set dat ik aanvaard is 2 uur, anders is het al de moeite van wat er bij komt kijken het niet waard.
Ik draai overal. Ik draai meestal (vaste dj) 1 x per jaar in een mega tent. Daar draai je van 12 uur 's middags ?tot 1 uur 's nachts.?zegmaar. En dan paar dagen achter elkaar, en soms wisselen we even (om te eten enzo)! En vooral draai ik gewoon op bruiloften, en andere feesten
En vooral draai ik gewoon op bruiloften, en andere feesten
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.