Poster: Jorrit
Daar heb je gelijk in, toch kan Gregor daar contractmatig iets tegen doen lijkt me.
het sampelen en de eigelijke artiest er niet bijzetten.
Ik las toevallig het topic op reind z'n site, en vind dat de punten die daar staan niet duidelijker uitgelegd kunnen worden.
Poster: Nvie
Daarnaast vind ik een soort van 'erecode' helemaal een zot idee.
Verder werd er zeer terecht opgemerkt dat ik een tijdje geleden mijn (en Madskillz' ) bootleg van de Wasmachine online heb gezet. Klopt, had ik sowieso niet moeten doen. (verschil was overigens wel dat Trafassi-Wasmasjien nou niet bepaald een nieuwe plaat was..ook al praat dat onze actie zeker niet goed)
Mensen die verder gaan spitten zullen ongetwijfeld veel meer foutjes en overtredingen van mij ontdekken dus ik geef bij voorbaat toe:
Gregor rukt ook wel eens.
Gregor Salto - Wasmachien 2006 (Die hij dus online verspreid om de originele artiest te naaien omdat die geen toestemming gaf de remix uit te brengen). Zie je daar de originele artiest in terug? NEE
Is dit gesampled? JA
Niet zeuren dus.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.