ik snap Gregor z'n verhaaltje en kan me hierin ook wel vinden. Maar dankzij dit hele illegale gebeuren hebben een aantal DJ's wel meer populariteit behaald.....Zonder zouden die nooit dezelfde status hebben als dat ze nu hebben.....
Dus? Gregor heeft niet jaloers te zijn. Met zijn bekendheid en inkomen zijn er maar weinig DJ's waar hij voor onder doet.
De tijden veranderen, zo ook voor DJ's! Iedereen wil zo snel mogelijk nieuwe tracks hebben, soms zelfs voordat ze al uit zijn! Producers zullen dus hun maatregelen moeten aanpassen, en als meneer Salto dat niet kan, dan moet ie maar lekker van die stukjes tekst gaan schrijven!
Juist ja, een DJ past zich aan aan het publiek. Als het publiek roept dat een plaat die 2 dagen uit is oud is, gaat een DJ iets anders verzinnen om zijn publiek tevreden te houden. Als Gregor zijn plaatjes (die mede door hem zo gehyped worden) maar voor zichzelf houd en niet uitgeeft, raken mensen geirriteerd.
Die lekken zullen toch echt bij hem zelf liggen
Ook dat, als ik een exclusieve track krijg toegespeeld voor release datum zal ik hem zeker een keertje opleggen ja. Nee ik weet het zo hoort het niet, maargoed, als we allemaal alles deden zoals het hoorde was het openbaar vervoer ook een stuk populairder (das immers beter voor het millieu).
Toch vreemd dat hij praat over het ongevraagd opnemen van livesets. Een beetje DJ weet waar de rec out van zijn mixer zit, en als je geen opnamen wil, dan trek je die rec out eruit! (en je gaat mij niet wijsmaken dat 320 kbp/s perfecte live set rips uit een mobiele telefoon komen!)
Wat ik helemaal belachelijk vind zijn al die hielenlikkers op die hyves, goh wat is gregor toch geweldig.