Respect voor Gregor :) (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tym    posted on 05-12-2006 17:04

What do you think about Respect voor Gregor :) ??

Vote :   

Jorrit    posted on 05-12-2006 17:19
Alain Alain (175) 5 December 2006 (13:09)  
Jezus Gregor..... toen jij fokking keer op keer die kut grote wasjes kleine wasjes draaide... vonden we je toch ook geen rukker...

(over de plaat: Ik kan me nog herinneren dat toen Gregor geen toestemming kreeg van de originele artiest om de plaat uit te brengen hij hem zelf op internet heeft gezet onder het mom van: "denk je me dwars te kunnen zitten, dan verspreid ik hem toch op deze manier".)
Mod edit by Jorrit on 05-12-2006 17:27 (100%)
HouseArrest    posted on 05-12-2006 17:27
Helemaal terecht wat mr. Salto daar beschrijft!
ccc    posted on 05-12-2006 17:29
Hihi.

Dat hij eerst leert typen. Hij weet heeft zo te zien nog nooit van hoofdletters gehoord.

Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit van deze DJ gehoord. Ligt dat nou aan mij!?
User edit by ccc on 05-12-2006 @ 17:46:31 (1%)
ScottB    posted on 05-12-2006 17:29
Ik heb er maar een woord voor, rukker!!
HouseArrest    posted on 05-12-2006 17:31
GREGOR SALTO, daar heb je toch wel van gehoordConfused? :O
_Ivan_    posted on 05-12-2006 17:33
En gelijk heeft ie!

Feel&.Celebrate.Life!
dj-nick    posted on 05-12-2006 17:33
aan de ene kant begrijp ik hem wel een beetje
the-melody    posted on 05-12-2006 17:36
Ach laat die mensen toch, presies of hij gebruikt netjes alles legaal in ze nummers Zolang de mensen toch maar weten wat de echte versie is en wat de 'remix' is.
djmamo    posted on 05-12-2006 17:38
Poster: ccc
Hihi.

Dat hij eerst leert typen. Hij weet heeft zo te zien nog nooit van hoofdletters gehoord.

Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit van deze DJ gehoord. Ligt dat nou aan mij!?

euh en jij bent zelf dj?

heb jij het laatste half jaar onder een steen liggen slapen......

put your hands up for detroit, trippin.

en waarom leren typen begrijp je niet wat er staat dan.....
www.moonentertainment.nl
Jorrit    posted on 05-12-2006 17:40
ik begrijp hem wel een beetje ja, een mens moet wat te zeuren hebben he.

Hij kan het ook zo zien: Als mensen platen draaien voordat hij ze released is weer extra promotie, extra promotie is weer extra verkoop, extra verkoop is weer extra geld (waar meneer vast en zeker te weinig van heeft gezien zijn status, zijn vorige releases, zijn aldoor gevulde agenda, en zijn releases die nog staan te komen!).

(over de plaat: Ik kan me nog herinneren dat toen Gregor geen toestemming kreeg van de originele artiest om de plaat uit te brengen hij hem zelf op internet heeft gezet onder het mom van: "denk je me dwars te kunnen zitten, dan verspreid ik hem toch op deze manier".)

Een typisch gevalletje van verbeter de wereld maar begin bij jezelf? Als ik de verzinner van 'kleine wasjes, grote wasjes' was, zou ik dit dan ook maar op mijn hyves moeten zetten, en als en iedereen dan me dwars zit rukker moeten noemen?

Het is voor Gregor natuurlijk niet zo moeilijk om tegen mensen aan te schoppen die zich 'misdragen' wat betreft muziek, maar heeft hij er nou echt nadelige gevolgen van? Ik denk het niet...

Dat was fedde le grand, fedde en gregor zitten wel in het zelfde schuitje Winking my eye
Mod edit by Jorrit on 05-12-2006 17:48 (13%)
ccc    posted on 05-12-2006 17:50
Poster: djmamo

euh en jij bent zelf dj?

heb jij het laatste half jaar onder een steen liggen slapen......

en waarom leren typen begrijp je niet wat er staat dan.....

Ik was een smily vergeten. Ik zette die zin erbij omdat ik totaal niet van zijn muziek houdt.
Naar mijn weten is put your hands up for detroit niet van Gregor Salto, maar van Fedde le Grand.

En jij noemt jezelf een DJ?
tym    posted on 05-12-2006 17:56
ik ben het daar neit helemaal mee eens Jorrit..
als een dj zijn eigen tracks produced en deze zo min mogelijk verspreid, behoudt hij de exclusiviteit van zijn mixjes. Plaatjes draaien kan iedereen wel, maar dj's zijn tegenwoordig pas echt interessant door (en woorden ook voornamelijk geboekt vanwege) hun eigen geproduceerde tracks.
Als dan een of ander gozertje een track uitbrengt die nog lang niet klaar is of legaal te verkrijgen is, is de exclusiviteit er wel een beetje af. Ook wordt de track dan zo grijs gedraaid (zoals met detroit), dat mensen er te snel niks meer aan vinden.
Jorrit    posted on 05-12-2006 18:01
Aan de ene kant gooit hij een track zonder pardon en zonder toestemming op internet om de originele artiest te pakken omdat hij geen toestemming krijgt om het uit te brengen, maar als het wel uit te brengen is (en er nog geld te verdienen valt) mag het natuurlijk niet op internet komen he. Beetje hypocriet.
Ik snap wel dat de exclusiviteit aangetast is, maar dat een track grijsgedraait is voordat hij uit is, is volledig overtrokken. De platen die nu van hem circuleren op internet ed. zullen alsnog inslaan als een bom, en dat weet hij zelf ook wel.
Ik durf te zeggen dat deze  - door hem zo ongewenste -  promotie best een goed kan uitpakken voor gregor.

tym    posted on 05-12-2006 18:05
Ja oké, wil ook niet zeggen dat het ook deels promotie is..
maar om nou te zeggen dat het eigenlijk geen nadelige gevolgen heeft.. ;s
LauW    posted on 05-12-2006 18:36
"grappig hoe tegenwoordig al die zogenaamde muziekliefhebbers bijna niet eens meer bezig zijn met muziek (hun muzikale kennis gaat vaak niet verder dan de laatste release van switch of d-ramirez) maar alleen maar hun ego willen vergroten bij mede rukkertjes door zo snel mogelijk nieuwe titels op forums te roepen."

Daar ben ik het nog wel het meeste mee eens
barthawk    posted on 05-12-2006 19:05
ik snap Gregor z'n verhaaltje en kan me hierin ook wel vinden. Maar dankzij dit hele illegale gebeuren hebben een aantal DJ's wel meer populariteit behaald.....Zonder zouden die nooit dezelfde status hebben als dat ze nu hebben.....
Prozei    posted on 05-12-2006 19:18
als ze die rukkers dat nou leuk vinden laat ze lekker gaan.
vindt dat mr salto een aardig arrogant statement heeft.
hij loopt dingen af te zeiken die hij zelf ook gedaan heeft.
en ik snap ook wel dat niet relaxed is om je eigen nummer voor je neus gedraaid te zien worden.
maar voor die jongens zou hij vast het grote voorbeeld zijn.
en om hun dan af te zeiken beetje zielig.

hoe diep ken je zakken. :s
hier bereikt ie iig niet veel mee

absoluut geen respect.

Yorick    posted on 05-12-2006 19:21
Poster: djprozei
als ze die rukkers dat nou leuk vinden laat ze lekker gaan.
vindt dat mr salto een aardig arrogant statement heeft.
hij loopt dingen af te zeiken die hij zelf ook gedaan heeft.
en ik snap ook wel dat niet relaxed is om je eigen nummer voor je neus gedraaid te zien worden.
maar voor die jongens zou hij vast het grote voorbeeld zijn.
en om hun dan af te zeiken beetje zielig.

hoe diep ken je zakken. :s
hier bereikt ie iig niet veel mee

absoluut geen respect.

ben ik het ook mee eens
Nvie    posted on 05-12-2006 21:32
Lekker gewaagd dit, en ik hoop dat ie van deze uitspraak denderende spijt gaat krijgen!

Als ie z'n nummers voor z'n neus gedraaid ziet worden, moet ie zich toch maar eens af gaan vragen of zijn 'selecte groepje vrienden' dat 'promotie' materiaal ontvangt toch echt wel zo 'select' is en niet stiekem toch allemaal van die 'RUKKERS' zijn...

De tijden veranderen, zo ook voor DJ's! Iedereen wil zo snel mogelijk nieuwe tracks hebben, soms zelfs voordat ze al uit zijn! Producers zullen dus hun maatregelen moeten aanpassen, en als meneer Salto dat niet kan, dan moet ie maar lekker van die stukjes tekst gaan schrijven!

Daarnaast zullen die 'Rukkers' die zogenaamd helemaal niets uitoefenen, ook geen boekingen, of althans, herhaaldelijke boekingen krijgen.

Daarom denk ik dat het hele bericht terug gebracht kan worden tot op het punt dat hij het niet zo leuk vind dat mensen tracks voor z'n release draaien en dat hij het zo wil oplossen. Niet dus... Die lekken zullen toch echt bij hem zelf liggen, zo kom ik op een zinnetje dat zegt: Verbeter de Wereld, begin bij jezelf!
U-Vinyl    posted on 05-12-2006 21:39
"dj pietje ruk - bouncing met barbara"

Volgens mij is deze dj niet hier ingeschreven of wel?
Nvie    posted on 05-12-2006 21:45
Poster: U-Vinyl
"dj pietje ruk - bouncing met barbara"

Volgens mij is deze dj niet hier ingeschreven of wel?

Nee? Zullen we hem proberen te downloaden via 'een select groepje vrienden'? Laughing out Loud
LauW    posted on 05-12-2006 22:53
Madskillz heeft al eerder een zelfde soort uitspraken gedaan op hives

http://djmadskillz1.hyves.nl/index.php?l3=bl&l4=it&blogitem_id=889473&blogitem_secret=7JLG#

Toch doet Gregor het goed.. zoek maar is op livesets van hem... bijna niet te vinden.
User edit by LauW on 05-12-2006 @ 23:02:53 (51%)
Jorrit    posted on 05-12-2006 23:09

ik snap Gregor z'n verhaaltje en kan me hierin ook wel vinden. Maar dankzij dit hele illegale gebeuren hebben een aantal DJ's wel meer populariteit behaald.....Zonder zouden die nooit dezelfde status hebben als dat ze nu hebben.....

Dus? Gregor heeft niet jaloers te zijn. Met zijn bekendheid en inkomen zijn er maar weinig DJ's waar hij voor onder doet.

De tijden veranderen, zo ook voor DJ's! Iedereen wil zo snel mogelijk nieuwe tracks hebben, soms zelfs voordat ze al uit zijn! Producers zullen dus hun maatregelen moeten aanpassen, en als meneer Salto dat niet kan, dan moet ie maar lekker van die stukjes tekst gaan schrijven!

Juist ja, een DJ past zich aan aan het publiek. Als het publiek roept dat een plaat die 2 dagen uit is oud is, gaat een DJ iets anders verzinnen om zijn publiek tevreden te houden. Als Gregor zijn plaatjes (die mede door hem zo gehyped worden) maar voor zichzelf houd en niet uitgeeft, raken mensen geirriteerd. 

Die lekken zullen toch echt bij hem zelf liggen

Ook dat, als ik een exclusieve track krijg toegespeeld voor release datum zal ik hem zeker een keertje opleggen ja. Nee ik weet het zo hoort het niet, maargoed, als we allemaal alles deden zoals het hoorde was het openbaar vervoer ook een stuk populairder (das immers beter voor het millieu).
Toch vreemd dat hij praat over het ongevraagd opnemen van livesets. Een beetje DJ weet waar de rec out van zijn mixer zit, en als je geen opnamen wil, dan trek je die rec out eruit! (en je gaat mij niet wijsmaken dat 320 kbp/s perfecte live set rips uit een mobiele telefoon komen!)

Wat ik helemaal belachelijk vind zijn al die hielenlikkers op die hyves, goh wat is gregor toch geweldig.
Mod edit by Jorrit on 05-12-2006 23:10 (7%)
LauW    posted on 05-12-2006 23:28
Poster: Jorrit

Ook dat, als ik een exclusieve track krijg toegespeeld voor release datum zal ik hem zeker een keertje opleggen ja. Nee ik weet het zo hoort het niet, maargoed, als we allemaal alles deden zoals het hoorde was het openbaar vervoer ook een stuk populairder (das immers beter voor het millieu).
Toch vreemd dat hij praat over het ongevraagd opnemen van livesets. Een beetje DJ weet waar de rec out van zijn mixer zit, en als je geen opnamen wil, dan trek je die rec out eruit! (en je gaat mij niet wijsmaken dat 320 kbp/s perfecte live set rips uit een mobiele telefoon komen!)

Wat ik helemaal belachelijk vind zijn al die hielenlikkers op die hyves, goh wat is gregor toch geweldig.

Die hielenlikkers kan je belachelijk vinden maar daar heeft niemand last van Winking my eye

En dat van dat rec-out is onzin daar hoeft het niet persse op. Een willekeurige medewerker sluit iets aan wat kan opnemen (wat tegenwoordig heel klein en simpel kan zijn) tussen de master en het pa-systeem, en klaar is rukker :P Niemand die het merkt.
Jorrit    posted on 05-12-2006 23:43
En dat van dat rec-out is onzin daar hoeft het niet persse op. Een willekeurige medewerker sluit iets aan wat kan opnemen (wat tegenwoordig heel klein en simpel kan zijn) tussen de master en het pa-systeem, en klaar is rukker Niemand die het merkt.

Daar heb je gelijk in, toch kan Gregor daar contractmatig iets tegen doen lijkt me.

164 Users online: 22 Guests (142 Unknown)
Pages generated today : 67.816
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.804.331