Hi Double_X,
Welkom... Ik vraag me af waarom je overweegt om meer equipment erbij te kopen. Ik zet muziek om van vinyl als ik die track echt wil draaien op een audio-CD. Draaitafels zijn mooi om de set compleet te maken of als je nog veel platen hebt.
Ik heb zelf nog veel platen, die ik met veel plezier draai, maar als ik kan kiezen zou ik toch het liefst van CD draaien.
Ik heb ook met een klein aantal MP3 systemen gespeeld, maar ik heb er nog geen een gevonden die in de buurt kwam van CDJ's of vinyl... En als je 10 uur muziek aan MP3 op een CD heb staan raak je volgens mij halverwege de avond de tel kwijt wat je wel en niet hebt gedraaid....
Tja, als ik dan zou moeten kiezen zou ik toch gaan voor de SL's
Thnx!
Ik heb gekozen voor de SL's 2x de SL-1200 M5G. Ze staan heel fraai bij al die Pioneer-gear !
Wel weer even wennen hoor, de CDJ's laten zich toch wel iets gemakkelijker "sturen".
Maar ik ben er super blij mee!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.