Als DAP naar jullie mening inderdaad een goede prijs/kwaliteitverhouding heeft en het ook echt goed spul is vertrouw ik erop dat jullie mening waar is... aangezien jullie zeer waarschijnlijk een stuk meer ervaring hebben
Dap paladium heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding,.. het merk Dap zelf natuurlijk lang niet altijd,. Merken moet je alleen als richtlijn beschouwen,. Zo zijn er ook Dap versterkers en boxen die je direct de prullebak in kunt werken,.
Daarbij is het ALLEEN maar een goede prijs/kwaliteit verhouding. het is nergens gezegt dat het "echt goed spul" is
Mocht je trouwens een dap p kopen,. laat hem dan nooit op 2ohm, of 4ohm bridge draaien,. De koelings alswel voedingstrafo is hier niet op berekend,.. max 2 boxjes van 8ohm per kant als die niet op bridge mode staat dus.
verder scheint het zo te zijn, info heb ik moeten vernemen van een betrouwbare bron op een ander forum dat de koeling in de p2000 het zelfde is als die in de p1600. Dit zou dus betekenen dat ofwel de p1600 to much heeft, of de p2000 te weinig. En het laatste is het geval waardoor de p1600 toch net kwalitatief een klein beetje hoger uitvalt dan de p2000
* overigens moet ik zeggen dat ik de dap p serie voor jou verhaal wel redelijk geschikt zou vinden.