Ey phat man, >> Numark Axis 4, ik ben wel zeer tevreden met die dingen. Maar goed.
Eum.., ik draai voornamelijk Hip-Hop en gooi er kleine setjes Trance/Club whatever er door heen. Dit voor de afwisseling en omdat er ook phate beats zijn buiten Hip-Hop.
Om te beginnen, ik zou dit niet mixen tussen een house setje. Blijf een beetje genre bewust. But that's up to you, ur the DJ.
Met dit soort overgangen zou ik me storten op de effecten. Bijv. een echo, dus langsaam laten uit echo-en.
B.T.W.
Dat pitchen dat leek me ook al sterk. Scratch heb ik helaas niet om mijn huidige gear. Backspinnen is opzich wel een goed idee, weer eens iets leuks om mee te oefenen. thanks
|
Ben wel benieuwd hoe jij wl backspinnen op de axis 4.? Meld me ff oke..
Verder ook een idee. Als je je handen op een Draaitafel hebt, schakel je 'm tijdens het draaien van de plaat uit. De platter stop dan namelijk niet meteen met draaien, maar de snelheid neemt langzaam af. Klinkt ook wel leuk. Dan op het moment dat je het geschikt vind gooi je Fibbiecent erin.
Dit voorkomt dat je Opeens de sfeer kapt.
Maak een Loop, en pitch het tempo naar beneden. Opzich zelfde als het hierboven beschreven.
Meer heb ik je niet te zeggen..
Goodluck.