[M]Dj Cx-Jump mix 30 min
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

diddy    posted on 02-12-2006 19:42
Hey,
Ik heb onder een nieuwe dj naam een nieuwe jump mix uit.Willen jullie je commentaar eens zeggen?Hier is de link voor te downloaden http://www.verzend.be/v/6270628/Dj_Cx_The_jump_mix.mp3.html

Bye

What do you think about [M]Dj Cx-Jump mix 30 min ??

Vote :   

Sammow    posted on 02-12-2006 20:27
mss even een tracklist om het aantrekkelijker te maken Winking my eye
diddy    posted on 03-12-2006 10:55
Hier is zoals je vroeg de Tracklist

1.Dj Cx-Jump
2.Binum-The last time
3.Dj mystery-Punani Mix
4.Felix Project-Push the buttons
5.Dj Kicken-Zombie
6.Dj Greg C-I Feel Like Dancing
7.Dj W4cko-Between Bass And Melody
8.Chicago zone-Everyway
9.Lethal MG-First 4 Us
10.Lethal MG-Jump language
11.Dj Coone-Dance to the house
12.Ruthless en Vorwerk-Cambodia
13.DHT Feat Darkraver-Happy together
14.Felix Project-The Pirate Song
15.Dj Dream-Hoppesangen
16.Gebroeders Ko-Sinterklaasboot
17.Jackyll and Hyde-Frozen Flame
18.Dj Cammy-Dancing in the dark
User edit by diddy on 03-12-2006 @ 13:42:40 (2%)
the-melody    posted on 03-12-2006 11:26
Gebroeders ko is toch geen jump Marja ff luisteren
Jorrit    posted on 03-12-2006 11:29
Gebroeders ko is toch geen jump

Jump en Apres Ski verschillen toch niet zoveel van elkaar?
the-melody    posted on 03-12-2006 11:32
Nou en? Voor mij is jump jump en apres ski apres ski. Zelfde zoals die nieuwe cd van illusion, spele ze jeckyll & hyde met frozen flame en komt er armin van buuren met love you more op. Past toch niet. Je gaat toch ook geen trance in een hardcore mix steken?(ok is een drastisch voorbeeld maartoch). Enfin ik ga hem zo luisteren.

Edit: sorry verkeerd verstaan..... GOEDEMORGUUH!
User edit by the-melody on 03-12-2006 @ 11:35:18 (15%)
Jorrit    posted on 03-12-2006 11:33
misschien duidde het ''-gedeelte wel op een geintje?
the-melody    posted on 03-12-2006 11:37
Ow haha.... Nog morge he:p

Ok me mening: nog veel oefenen. Zoals als er een melodie is(zoals die plaat van w4cko) moet je overgang al gedaan zijn vind ik persoonlijk. Verder mag je tempo nog ietsje meer omhoog. Qua nummers heb ik het graag in 30minHappy, laughing Enkel klopt je tracklist niet echt volledig in het jump genre(dan denk ik aan de dj kicken of de gebroeders ko....). Ik hoor ook nog wat beatmacht foutjes qua pitchen en het gelijk zetten van de beat(heb ik ook nog wel wat problemen mee hoor). Suc6. Trouwens je hebt Raine- Dominating niet mee gerekent? Want die overgang daarop ging nogal fout, als je zelf hoort dat je beat drastisch niet gelijk loopt doe dan je fader naar beneden en zet hem gelijk over de hoofdtelefoonHappy, laughing. En er zit volgens mij een fout in je tracklistThumbs Up Tis Vorwerk met cambodia en niet vietnamHappy, laughing
User edit by the-melody on 03-12-2006 @ 12:42:50 (100%)
diddy    posted on 03-12-2006 13:43
Fout verandert :p

Bastian    posted on 03-12-2006 15:24
even een vraagje van tevoren, waarmee heb je dit opgenomen?
oja en ik zie ook nu al dat je rips enzo van limewire hebt (iig aardig veel) want er klopt voor de helft niks van:P
diddy    posted on 03-12-2006 17:58
k gebruikt BPM STUDIO enz en dan ook nog de gewoone set Maar meer als de helft komt vanop vinyl en de rest 'zelf gebrande cd's' :p
bass-traxx    posted on 14-12-2006 19:24
is het niet jeckyl & hyde?
DNR    posted on 14-12-2006 21:12
ik vond hm op sommige stukjes een beetje chaotisch maar t is verder wel fijn om naar te luisteren.
Bastian    posted on 14-12-2006 21:49
Poster: diddy
6.Ruthless & Vorwerk -I Feel Like Dancing
10. Raine - Dominating (live edit)
11.Scorp -Dance to the house
12. Vorwerk - Cambodia
13.Poogie Bear-Happy together
17.Jeckyll and Hyde-Frozen Flame

even de orginele info erbijgezetWinking my eye
User edit by Bastian on 14-12-2006 @ 21:50:19 (5%)
Cyspoz    posted on 15-12-2006 11:42
Ja ik ben het wel met de mensen hierboven eens dat een aantal nummers niet in de jump mix past. Of in iedergeval niet zonder dat je ze verbouwt of er een hele dikke beat onder legt. Tip is dus om in het vervolg wel iets langer over de platenkeuze na te denken.
Ik had niet naar de playlist gekeken voor het luisteren en vond je mix erg goed beginnen. Maar op een gegeven moment dan kom ik een paar keer een nummer tegen wat niet goed gepitched is en vooral er langs wordt ingestart. Dat is opzich niet erg want dat overkomt iedereen wel eens. Maar een dj corrigeerd zoiets meestal wel zo snel mogelijk, maar daar hoorde ik niets van terug. Probeer het dus in het vervolg te corrigeren door of het nummer snel terug te trekken of door het nummer bij te pitchen.
Verder mix je nogal eens melodie lijnen door elkaar die niet bij elkaar passen en dat klinkt dan niet erg mooi. Probeer daar dus op te letten.

Mijn overall tip is om eerst nog eens even te focussen op de basis skills van een DJ. Dat is onder andere het tijdig instarten van een nummer. Ik weet niet of je ook een controller bij BPM-Studio hebt of iets wat je ervoor gebruikt, maar ga eens met muziek aan de gang in BPM-Studio. Gebruik dan de BPM-Meters en de set/match functie van BPM en focus even op het tijdig instarten van nummers zodat de beats gelijk lopen.
De BPM meters van BPM-Studio werken niet helemaal lekker. Je kan daarom ook de BPM waardes laten berekenen door BPM-Analyz van Mixmeister. Dit is een gratis programma en werkt erg goed bij alle muziek die maar een beat heeft. De BPM waardes kun je dan vanzelf terug vinden in BPM-Studio.
Decom    posted on 15-12-2006 12:03
Poster: the-melody
 En er zit volgens mij een fout in je tracklistThumbs Up Tis Vorwerk met cambodia en niet vietnamHappy, laughing

Niet, het is vietnam
Cyspoz    posted on 15-12-2006 13:22
Poster: Decom

Niet, het is vietnam

Ja daar hoor ik wel vaker verwarring om. Volgens mij is de track onder beide namen uitgebracht. Maar orgineel heet cambodia dus ik vind dat ze het eigenlijk daarbij hadden moeten houden.
Decom    posted on 15-12-2006 13:36
Poster: Cyspoz

Ja daar hoor ik wel vaker verwarring om. Volgens mij is de track onder beide namen uitgebracht. Maar orgineel heet cambodia dus ik vind dat ze het eigenlijk daarbij hadden moeten houden.

Op mijn vinyl staat Vietnam :P
the-melody    posted on 15-12-2006 13:37
En op dance-tunes kocht ik hem onder cambodia...

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

349 Users online: 144 Guests (205 Unknown)
Pages generated today : 34.428
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.686.440