[M] jump mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Verjicke    posted on 02-12-2006 18:09
Hallo,
Hier weer even een mix opgenomen:p
Is wat langer dan de vorige:d
Graag jullie oordeelWinking my eye

Tracklist:
Matraxx-Dj Furax
Kick This One-Jeckyll&Hyde
Waterproof-Dj Stone
Infected(Reverz Anthem)-Dj Coone
Work This-Dj Tek&Soldierz
Producelast Imagination Remix-Docter Bass vs Trancescape
Keep It Comming-Block S-Te-Fan Vs. Mc Villain

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by Verjicke on 02-12-2006 @ 18:14:28 (100%)

What do you think about [M] jump mix ??

Vote :   

Verjicke    posted on 02-12-2006 18:18
NiemandConfused
Reemz    posted on 02-12-2006 18:21
Sorry maar ik hou niet van jumpstyle. Waarmee heb je het gemixt?
the-melody    posted on 02-12-2006 18:28

Ok eerste puntje, je pitch mag gerust omhoog, lijkt wel of ik naar jump op house niveau zit te luisteren. Laat je nummers ook wat langer lopen, tis heus geen probleem als je mix een half uur wordt hoor, maar zo mis je leuke stukken. 3de nummer is goed qua lengte, enkel die loop die je op reverze zette. Sorry maar die 1ste keer trekte ie op geen zak....Winking my eye Reverze zit qua niveau ook te hoog. Ff op letten, en het nummer achter reverze zit ook wat te hoog qua volume. 2 nummers achter reverze(met die vrouwenstem)...... Is dat wel een jump nummer? Lijkt me wat meer club gerichtWinking my eye. Nog eentje over je manier van mixen, ik merk dat je overal hetzelfde doet wat nogal tegensteekt na een tijdje. Met je fader heel langzaam omhoog, probeer eens een nummer in te starten met je fader omhoog. Trouwens dat nummer met villian is veel te laag volume. DUS LET OP JE VOLUMEVERSCHIL. Suc6
User edit by the-melody on 02-12-2006 @ 18:45:17 (100%)
Bastian    posted on 02-12-2006 18:42
check* trouwens madtraxx is NIET van dj furax het is Madtraxx - In The FutureWinking my eye
U-Vinyl    posted on 02-12-2006 18:56
Misschien niet mijn style maar neem wel de moeite, wellicht wordt het ooit nog van me verwacht te draaien
Bastian    posted on 02-12-2006 21:12
Nou heb hem even beluisterd en heb het volgende hierover te zeggen:
gebruik a.u.b. nooooooit geripte nummers in een mix want het klinkt echt voor geen meter tenzij je ze zo snel zou mixen dat je het niet eens merktWinking my eye, daarnaast mag je ook wel wat nieuwere tracks gebruiken.
De mixes zelf vind ik ook maar brak ingemixt, het klinkt wel hard maar ik kan het niet anders zeggen namelijk bij jump kan je alles zo indelen dat als je gelijk je plaat instart als de beat met climax zeg maar start dan kun je heel snel + goed mixen, veel suc6 verder!Winking my eye
Klopt het dat je nog steeds met virtual dj draait en deze mix ook hebt opgenomen daarmee?
User edit by Bastian on 02-12-2006 @ 21:13:15 (2%)
U-Vinyl    posted on 04-12-2006 20:34
Ik vind het wel lekker klinken! Misschien toch wat jumpstyle-platen aanschaffen. Wellicht is het commentaar van Bastian terecht maar ik durf er geen uitspraak over te doen anders dan het klinkt lekker. Leuk setje!
Obviuz    posted on 05-12-2006 10:32
even horen!

This is an old Topic

No new postings for 6.870 days.
 Post CommentThat would be 229 months
or a whopping 18.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

248 Users online: 39 Guests (209 Unknown)
Pages generated today : 38.164
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.690.176