Namechange Phenix --> Reemz
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Reemz    posted on 01-12-2006 20:05
Ik wil bij deze aan iedereen laten weten dat ik tegenwoordig te vinden zal zijn onder de naam Reemz op djresource.

De redenen hiervoor waren:

-Een andere DJ heette ook Phenix en is al vrij bekend en brengt ook nummers uit onder het label Defected. Ook had hij als domeinnaam djphenix.com en ik dj-phenix.com
-Ik wilde graag dat mijn echte naam gedeeltelijk terug zou komen in mijn DJ naam.
-En ook was de wens om echt een unieke naam te kiezen aangezien ik volgend jaar start met het producen van muziek.

What do you think about Namechange Phenix --> Reemz ??

Vote :   

dj-nick    posted on 01-12-2006 21:10
veel plezier met je nieuwe naam dan maar he
Vibemaster-D    posted on 01-12-2006 21:55
offtopic => hoe verander de je username of moet je dan aan de admin vragen ik mijn naam namelijk ook veranderen.

Ontopic=> klinkt professioneler veel plezier er mee.

the-melody    posted on 01-12-2006 21:59
moet je aan de admins vragen, enkel moet je een goede reden hebbenHappy, laughing

@reemz: veel succes met je nieuwe naam, hopelijk worden je mixjes nog strakker dan dat  ze zijn:D
User edit by the-melody on 01-12-2006 @ 21:59:42 (100%)
Reemz    posted on 01-12-2006 22:02
Poster: the-melody
moet je aan de admins vragen, enkel moet je een goede reden hebbenHappy, laughing

@reemz: veel succes met je nieuwe naam, hopelijk worden je mixjes nog strakker dan dat ze zijn:D

Ik zou zeggen ik heb net een nieuw mixje gepost. Check dit topic maar Reemz - Royal House Mix Part 1
LauW    posted on 01-12-2006 22:29
Betere naam Happy, laughing & chill dat je gaat producen. Welke styl en waarom zo gepland volgend jaar?
Reemz    posted on 01-12-2006 22:35
Poster: LauW
Betere naam Happy, laughing & chill dat je gaat producen. Welke styl en waarom zo gepland volgend jaar?

Ik ga me voornamelijk bezig houden met het genre house en dan zit ik zelf in de richting van house-electro en progressive house te denken.

Volgend jaar gaat me nieuwe werkrooster in en dan werk ik een half jaar lang maar 4 dagen in de week. Dus heb ik volgend jaar meer tijd om te verdiepen in Reason 3.0 en Cubase.

Reason 3.0 en Cubase heb ik al en deze maand ga ik een midi keyboard van edirol kopen bij de feedback in eindhoven (kan ik meteen wat gear uit proberen).
User edit by Reemz on 01-12-2006 @ 22:36:22 (1%)
RenéKuppens    posted on 02-12-2006 11:41
Poster: Reemz

Reason 3.0 en Cubase heb ik al en deze maand ga ik een midi keyboard van edirol kopen bij de feedback in eindhoven (kan ik meteen wat gear uit proberen).

Kun je meteen de nieuwe CD VINYL player van numark testen:D

Foto ABOUT DJ en tjek meteen de rest
Alert : Leer eens goed plaatjes linken
Mod edit by W.i.M on 02-12-2006 12:20 (1%)
djjw    posted on 02-12-2006 12:59
Poster: Dj-RK
Kun je meteen de nieuwe CD VINYL player van numark testen:D

Zo'n bijzonder apparaat is het niet hoor, het is grappig... meer niet!
Ik vind dat persoonlijk ook meer speelgoed dan dj gear,
niet dat het niet goed werkt, maar geef mij maar zo'n oude sl tt en een set cdj's,
lekker los van elkaar tegebruiken, en lekker degelijk!:D
RenéKuppens    posted on 02-12-2006 14:19
Poster: djjw

Zo'n bijzonder apparaat is het niet hoor, het is grappig... meer niet!
Ik vind dat persoonlijk ook meer speelgoed dan dj gear,
niet dat het niet goed werkt, maar geef mij maar zo'n oude sl tt en een set cdj's,
lekker los van elkaar tegebruiken, en lekker degelijk!:D

ja is maar ik zou hem toch wel een keer willen proberen hoor:D
Lead    posted on 02-12-2006 15:29
Poster: dennisv
offtopic => hoe verander de je username of moet je dan aan de admin vragen ik mijn naam namelijk ook veranderen

In prinipe kun je je naam niet veranderen. Als je een hele goede reden hebt kun je dit melden via het contact fomulier bij de Admins die dan bekijken of je naam wel of niet wordt gewijzigd.
Let the BASS be louder
_Ivan_    posted on 02-12-2006 20:14
Mja k'vind Reemz ook wel goede naamHappy, laughing Succes met producen! Is een lange weg denk ik met veel ups en downs....! K'ga meteen even naar je mix kijken...
Succes onder je nieuwe naam!

Ivan

Feel&.Celebrate.Life!
right1    posted on 03-12-2006 20:36
veel gelukswensen met je nieuwe dj-naam
and a happy new year:d
trance    posted on 04-12-2006 15:15
Ik had het anders gedaan ik mezelf phoenix genoemd. Dan bleef het tenminste nog herkenbaar.
Reemz    posted on 04-12-2006 15:25
Poster: trance
Ik had het anders gedaan ik mezelf phoenix genoemd. Dan bleef het tenminste nog herkenbaar.

Ook die naam wordt helaas al gebruikt door redelijk bekende DJ's.

En ik wil gewoon een unieke naam dus vandaar de naam Reemz.

This is an old Topic

No new postings for 6.843 days.
 Post CommentThat would be 228.1 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

376 Users online: 247 Guests (129 Unknown)
Pages generated today : 76.176
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.873.213